Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH DZIAŁALNOŚCI SKO
„ OBCHODZIMY ŚWIATOWY DZIEŃ OSZCZĘDZANIA”
ROK SZKOLNY 2019/2020
I. CELE PROJEKTU
Promowanie idei oszczędzania;
Zachęcenie do otwarcia konta w SKO;
Doskonalenie umiejętności pracy w grupie;
Rozwijanie kreatywności i wrażliwości estetycznej;
Wzbogacenie wiedzy historycznej;
Wzbogacenie wiedzy z zakresu edukacji ekonomicznej;
Doskonalenie umiejętności redagowania opowiadania;
Doskonalenie umiejętności wykorzystywania zdobytych wiadomości w zadaniach praktycznych.
II. CZAS TRWANIA PROJEKTU – 21.10. – 31.10.2019 r.
II. REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ
klasy I-III
Edukacja
Treści z podstawy programowej
Uczeń:
edukacja polonistyczna
słucha z uwagą wypowiedzi nauczyciela, innych osób z otoczenia, w różnych sytuacjach życiowych, wymagających komunikacji i wzajemnego zrozumienia; okazuje szacunek wypowiadającej się osobie;
słucha i czeka na swoją kolej, panuje nad chęcią nagłego wypowiadania się, szczególnie w momencie wskazywania tej potrzeby przez drugą osobę.
wypowiada się płynnie, wyraziście, stosując adekwatne do sytuacji techniki języka mówionego: pauzy, zmianę intonacji, tempa i siły głosu;
pisze odręcznie, czytelnie, płynnie, zdania i tekst ciągły, w jednej linii; rozmieszcza właściwie tekst ciągły na stronie zeszytu, sprawdza i poprawia napisany tekst;
stosuje poprawnie znaki interpunkcyjne na końcu zdania i przecinki przy wyliczaniu, zapisuje poznane i najczęściej stosowane skróty, w tym skróty matematyczne.
edukacja matematyczna
porównuje liczby; porządkuje liczby od najmniejszej do największej i odwrotnie; rozumie sformułowania typu: liczba o 7 większa, liczba o 10 mniejsza; stosuje znaki: <, =, >.
dodaje do podanej liczby w pamięci i od podanej liczby odejmuje w pamięci: liczbę jednocyfrową, liczbę 10, liczbę 100 oraz wielokrotności 10 i 100 (w prostszych przykładach);
dodaje i odejmuje liczby dwucyfrowe, zapisując w razie potrzeby cząstkowe wyniki działań lub, wykonując działania w pamięci, od razu podaje wynik;
analizuje i rozwiązuje zadania tekstowe proste i wybrane złożone; dostrzega problem matematyczny oraz tworzy własną strategię jego rozwiązania, odpowiednią do warunków zadania; opisuje rozwiązanie za pomocą działań, równości z okienkiem, rysunku lub w inny wybrany przez siebie sposób;
wykonuje obliczenia pieniężne; zamienia złote na grosze i odwrotnie, rozróżnia nominały na monetach i banknotach, wskazuje różnice w ich sile nabywczej.
edukacja społeczna
wykorzystuje pracę zespołową w procesie uczenia się, w tym przyjmując rolę lidera zespołu;
ocenia swoje postępowanie i innych osób, odnosząc się do poznanych wartości.
edukacja plastyczna
wykonuje obliczenia pieniężne; zamienia złote na grosze i odwrotnie, rozróżnia nominały na monetach i banknotach, wskazuje różnice w ich sile nabywczej;
wykonuje prace, modele, rekwizyty, impresje plastyczne potrzebne do aktywności artystycznej i naukowej;
klasy V-VIII
Przedmiot
Treści z podstawy programowej
język polski
tworzy spójne wypowiedzi w następujących formach gatunkowych: dialog ...