Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN PRACY ZESPOŁU PRZYRODNICZEGO W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
Cel ogólny: Zwiększenie efektów nauczania przedmiotów przyrodniczych
Priorytety KO
ZADANIE
FORMA REALIZACJI
TERMIN
ODPOWIEDZIALNI
Opracowanie zasad BHP
Opracowanie zasad bezpieczeństwa obowiązujących w pracowniach przyrodniczych z wyodrębnieniem pracowni chemiczno-fizycznej oraz biologiczno-geograficznej
sierpień 2018
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Dostosowanie form nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów
a) Dostosowanie planów wynikowych pod kątem uczniów z opiniami poradni PP
b) Opracowanie programów nauczania dla uczniów z orzeczeniami poradni PP
wrzesień 2018
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Ustalenie planu pracy na rok szkolny 2018/2019
Zebranie zespołu:
a) Propozycja działań, plan pracy szkoły
b) Plan pracy zespołu
wrzesień 2018
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Poprawa wyników nauczania
Stosowanie aktywizujących metod nauczania, bieżące monitorowanie wiadomości i umiejętności uczniów, opracowanie, przygotowanie, sprawdzenie i analiza testów i zadań w tym przeprowadzenie diagnoz umiejętności uczniów z poszczególnych przedmiotów przyrodniczych w klasach drugich liceum oraz opracowanie i analiza wyników
cały rok
wszyscy nauczyciele
Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego oraz maturalnego
Praca z uczniem, bieżące monitorowanie jego postępów, analiza wyników sprawdzianów, testów, egzaminów, przekazywanie informacji o wynikach uczniom, rodzicom, nauczycielom.
cały rok
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Dokładne opracowanie wyników egzaminu.
Praca w zespole mająca na celu dokładne i wszechstronne opracowanie wyników próbnych i głównych egzaminów gimnazjalnych oraz matur, a także opracowanie sposobów ich komunikowania.
po egzaminach
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Konkursy przedmiotowe
Przygotowanie uczniów zdolnych do udziału w konkursach przedmiotowych poprzez:
a) prowadzenie kół zainteresowań
b) stosowanie na zajęciach nauczania zróżnicowanego
c) stosowanie aktywizujących metod nauczania
cały rok
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości kształcenia szkół województwa warmińsko-mazurskiego
Zapobieganie niepowodzeniom szkolnym
a) Wyrównanie zaległości
b) Pomoc uczniom w nauce
c) Prowadzenie zajęć wyrównawczych
cały rok
wszyscy nauczyciele
Przygotowanie uczniów do wyboru kierunku kształcenia i zawodu
Rozwijanie zainteresowań i pasji uczniowskich
a) Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach przedmiotowych.
b) Prowadzenie kół zainteresowań
cały rok
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Budowanie przyjaznego klimatu w pracy z uczniem.
a)Przygotowywanie uroczystości szkolnych.
b) Działania mające na celu promowanie i dowartościowanie uczniów
cały rok
wszyscy nauczyciele
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji
Doskonalenie warsztatu pracy nauczycieli zespołu.
a) Branie udziału w warsztatach, szkoleniach, kursach.
b) Rozwijane swoich zainteresowań i pasji.
cały rok
wszyscy nauczyciele
Wdrożenie strategii podniesienia jakości ...