Dodaj publikację
Autor
Marta Kuchnio
Data publikacji
2020-05-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
50

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego
 Pobierz (docx, 24,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

______________________________________________________________________

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

mgr Marta

Imię i nazwisko nauczyciela kontraktowego Imię i nazwisko opiekuna stażu

mgr Szkoła Podstawowa

Dyrektor szkoły Szkoła

1 września 2017 r. 31 maja 2020 r.

Data rozpoczęcia stażu Przewidywana data zakończenia

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

Powinności nauczyciela w okresie odbywania stażu zgodnie z rozporządzeniem MENiS z dnia 1 grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

Rodzaj działań i przedsięwzięć

wynikających z wymagań rozporządzenia

Formy realizacji

Termin realizacji

§ 7.2.1

Umiejętności organizacji

i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywanie ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian.

Poznanie procedury awansu zawodowego.

Współpraca z opiekunem stażu:

Zawarcie kontraktu;

Przygotowanie planu rozwoju zawodowego;

Ustalenie terminów spotkań z opiekunem;

Obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu;

Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu – konsultacje, opracowywanie konspektów zajęć, analiza;

Określenie mocnych i słabych stron własnej działalności.

Doskonalenie warsztatu pracy i metod pracy pedagogicznej:

Coroczna aktualizacja planu nauczania z matematyki;

Stosowanie w procesie dydaktycznym aktywnych metod nauczania oraz zróżnicowanych form pracy z uczniem;

Opracowanie pomocy dydaktycznych – gazetki, testy, pokazy multimedialne, itp;

Udział w szkoleniach, konferencjach oraz warsztatach metodycznych;

Przystąpienie do programu edukacyjnego „Sesja z plusem”;

Publikacje własnych prac:

Publikacja wybranych scenariuszy lekcji;

Opublikowanie planu rozwoju zawodowego.

Prowadzenie lekcji otwartych z matematyki.

Prowadzenie dokumentacji szkolnej, dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych.

W miarę możliwości udział w formach doskonalenia zawodowego (kursy, szkolenia, studia podyplomowe).

IX 2017

W ciągu całego stażu

IX 2017

IX 2017

Raz w miesiącu

2 razy w semestrze

2 razy w semestrze

W ciągu całego stażu

W ciągu każdego roku szkolnego

W ciągu całego stażu

W ciągu całego stażu

W ciągu całego stażu

§ 7.2.2

Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych.

Promowanie szkoły poprzez:

Przygotowanie uczniów do konkursów z matematyki;

Organizowanie konkursów z matematyki.

Podejmowanie działań w ramach Szkolnej Kasy Oszczędności.

Organizacja imprez oraz uroczystości szkolnych.

Prowadzenie zajęć z uczniami objętymi pomocą psychologiczno – pedagogiczną:

Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki;

Prowadzenie zajęć dla uczniów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z matematyki;

Objęcie szczególną troską uczniów słabych poprzez rozmowy, organizowanie pomocy koleżeńskich, pomocy na przerwach.

Przygotowanie ściennych gazetek klasowych o tematyce matematycznej.

Realizowanie zadań wychowawczych zgodnie ze szkolnym programem wychowawczym i profilaktyki:

Coroczna ewaluacja planu wychowawczego;

Organizowanie wycieczek szkolnych połączonych z ...