Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Nauczyciel kontraktowy: mgr Emilia Walczak
Szkoła Podstawowa
Opiekun stażu:
Okres stażu: 1.09.2017 – 31.05.2020
§7.1.1.Uczestniczyć w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.
Lp.
Zadania
Formy realizacji
Termin
Dowody realizacji
1.
Uczestniczyć w pracach różnych organów szkoły związanych z realizacją jej podstawowych funkcji i wynikających z nich zadań
- udział w pracach Rady Pedagogicznej, praca w zespole przedmiotowym, klasowym
- wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania
-udział w wewnątrzszkolnym systemie doskonalenia nauczycieli
-współpraca z innymi nauczycielami, pedagogiem szkolnym, Radą Rodziców, Samorządem Uczniowskim
- sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, uroczystości, dyskotek, wyjść pozaszkolnych
W okresie stażu
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej
- zaświadczenia, certyfikaty uczestnictwa w spotkaniach
-potwierdzenia dyrektora szkoły
2.
Realizacji zadań opiekuńczych i wychowawczych
- zapoznanie się z programem wychowawczym i określenie zadań nauczyciela-wychowawcy
- zapewnienie uczniom opieki na lekcjach języka angielskiego, zajęć technicznych i techniki, dbałość o bezpieczeństwo uczniów
- kształtowanie właściwych postaw moralnych, wyrabianie nawyków kulturalnej rozrywki
-rozwijanie uzdolnień i zainteresowań
Rok szkolny 2017/2018
- notatki własne
- karty wycieczek, wyjść pozaszkolnych
- wpis w dzienniku koła języka angielskiego dla uczniów zdolnych
3.
Wykonywanie samodzielnie i wraz z zespołem przedmiotowym zadań na rzecz rozwoju edukacji
- współpraca przy organizowaniu projektów ogólnoszkolnych (np. Dzień Europejski)
- przeprowadzenie konkursów z języka angielskiego i zajęć technicznych (międzyszkolnych)
-przygotowanie i przeprowadzenie wewnątrzszkolnych konkursów z języka angielskiego
W okresie stażu
- scenariusze imprez, potwierdzenia opiekuna
- protokoły z organizowania i przeprowadzenia konkursów
- wytwory pracy uczniów (zdjęcia)
4.
Indywidualizacja nauczania: praca z uczniem słabym
- prowadzenie dodatkowych zajęć języka angielskiego dla uczniów mających trudności z językiem angielskim
- prowadzenie lekcji z elementami różnych metod i technik aktywizujących (projekty)
- otoczenie opieką uczniów z dysfunkcjami (np. dysleksja)
W okresie stażu
- dziennik zajęć pozalekcyjnych
- arkusze dostosowania wymagań dla uczniów z dysfunkcjami
- konspekty lekcji
- potwierdzenie pedagoga
5.
Indywidualizacja nauczania: praca z uczniem zdolnym
- przygotowanie uczniów do konkursów z języka angielskiego
- udział w projektach np. eTwinning i zachęcanie uczniów do kontaktu z młodzieżą z innych krajów za pomocą technologii informatyczno-komunikacyjnych
- kształtowanie autonomii ucznia w zakresie pracy nad językiem i zdolnościami w zakresie zajęć technicznych
W okresie stażu
- dziennik zajęć pozalekcyjnych
- protokoły udziału w konkursach, projektach
- zaświadczenia o udziale w projekcie eTwinning
§7.1.2. Pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.
Lp.
Zadania
Formy realizacji
Termin
Dowody realizacji
1.
Poszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału ...