Dodaj publikację
Autor
Emilia Walczak
Data publikacji
2020-05-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
29

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego 2017-2020.
 Pobierz (docx, 28,7 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Nauczyciel kontraktowy: mgr Emilia Walczak

Szkoła Podstawowa

Opiekun stażu:

Okres stażu: 1.09.2017 – 31.05.2020

§7.1.1.Uczestniczyć w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego.

Lp.

Zadania

Formy realizacji

Termin

Dowody realizacji

1.

Uczestniczyć w pracach różnych organów szkoły związanych z realizacją jej podstawowych funkcji i wynikających z nich zadań

- udział w pracach Rady Pedagogicznej, praca w zespole przedmiotowym, klasowym

- wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania

-udział w wewnątrzszkolnym systemie doskonalenia nauczycieli

-współpraca z innymi nauczycielami, pedagogiem szkolnym, Radą Rodziców, Samorządem Uczniowskim

- sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, uroczystości, dyskotek, wyjść pozaszkolnych

W okresie stażu

- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej

- zaświadczenia, certyfikaty uczestnictwa w spotkaniach

-potwierdzenia dyrektora szkoły

2.

Realizacji zadań opiekuńczych i wychowawczych

- zapoznanie się z programem wychowawczym i określenie zadań nauczyciela-wychowawcy

- zapewnienie uczniom opieki na lekcjach języka angielskiego, zajęć technicznych i techniki, dbałość o bezpieczeństwo uczniów

- kształtowanie właściwych postaw moralnych, wyrabianie nawyków kulturalnej rozrywki

-rozwijanie uzdolnień i zainteresowań

Rok szkolny 2017/2018

- notatki własne

- karty wycieczek, wyjść pozaszkolnych

- wpis w dzienniku koła języka angielskiego dla uczniów zdolnych

3.

Wykonywanie samodzielnie i wraz z zespołem przedmiotowym zadań na rzecz rozwoju edukacji

- współpraca przy organizowaniu projektów ogólnoszkolnych (np. Dzień Europejski)

- przeprowadzenie konkursów z języka angielskiego i zajęć technicznych (międzyszkolnych)

-przygotowanie i przeprowadzenie wewnątrzszkolnych konkursów z języka angielskiego

W okresie stażu

- scenariusze imprez, potwierdzenia opiekuna

- protokoły z organizowania i przeprowadzenia konkursów

- wytwory pracy uczniów (zdjęcia)

4.

Indywidualizacja nauczania: praca z uczniem słabym

- prowadzenie dodatkowych zajęć języka angielskiego dla uczniów mających trudności z językiem angielskim

- prowadzenie lekcji z elementami różnych metod i technik aktywizujących (projekty)

- otoczenie opieką uczniów z dysfunkcjami (np. dysleksja)

W okresie stażu

- dziennik zajęć pozalekcyjnych

- arkusze dostosowania wymagań dla uczniów z dysfunkcjami

- konspekty lekcji

- potwierdzenie pedagoga

5.

Indywidualizacja nauczania: praca z uczniem zdolnym

- przygotowanie uczniów do konkursów z języka angielskiego

- udział w projektach np. eTwinning i zachęcanie uczniów do kontaktu z młodzieżą z innych krajów za pomocą technologii informatyczno-komunikacyjnych

- kształtowanie autonomii ucznia w zakresie pracy nad językiem i zdolnościami w zakresie zajęć technicznych

W okresie stażu

- dziennik zajęć pozalekcyjnych

- protokoły udziału w konkursach, projektach

- zaświadczenia o udziale w projekcie eTwinning

§7.1.2. Pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.

Lp.

Zadania

Formy realizacji

Termin

Dowody realizacji

1.

Poszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału ...