Dodaj publikację
Autor
Jolanta Jurkowska
Data publikacji
2020-05-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
51

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego - informatyka, technika
 Pobierz (doc, 126,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

mgr

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
w Szkole Podstawowej nr

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

1. Dane personalne:
a. Imię i nazwisko nauczyciela:
b. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa
c. Pełniona funkcja: nauczyciel informatyki i techniki d. Okres odbywania stażu: 01.09.2017r. - 31.05.2020r.

2. Cel: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi
w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, w Ustawie o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (z póź. zmianami) oraz w Ustawie z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karcie Nauczyciela, Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, Dz. U. z 2013r. Poz. 393.

3. Plan rozwoju zawodowego został napisany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania awansu zawodowego nauczycieli na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2003 r. Nr 118, poz. 1112, z późniejszymi zmianami).

I. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU SZKOŁY ORAZ POTRZEB SZKOLY I ŚRODOWISKA LOKALNEGO
(§ 7, ust. 1, pkt. 1)

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Wyniki potwierdzające zaplanowane efekty |
|1. |Analiza organizacji, zadań i zasad |Analiza dokumentacji szkolnej, zwłaszcza: Statutu Szkoły, WSO, Programu |IX/X 2017r |Notatki |
| |funkcjonowania szkoły |Wychowawczo-Profilaktycznego, procedur postępowania w sytuacji zagrożenia itp.| | |
|2. |Udział w różnych formach pracy szkoły |Aktywny udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej, współpraca z innymi |Wg harm. |Protokoły posiedzeń RP Potwierdzenia, notatki |
| | |nauczycielami i dyrektorem | | |
| | |Aktywna działalność w zespole przedmiotowym | | |
| | | |Wg planu pracy szkoły | |
|3. |Pełnienie funkcji opiekuna podczas |wyjazdy z uczniami do kina i teatru. |W ciągu całego stażu |Karty wycieczek |
| |wycieczek, imprez integracyjno - |sprawowanie opieki nad uczniami oraz uczestnictwo podczas dyskotek i zabaw | | |
| |kulturalnych |szkolnych | | |
| | | | |Potwierdzenia |
|4. |Współpraca z rodzicami |uczestnictwo w zebraniach ogólnoszkolnych, klasowych oraz konsultacjach |W ciągu całego stażu |Według kalendarza szkolnego |

II. POGŁĘBIANIE WIEDZY I UMIEJETNOŚCI ZAWODOWYCH, SAMODZIELNIE LUB PRZEZ UDZIAŁ W RÓŻNYCH FORMACH KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO (§ 7, ust. 1, pkt. 2)

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Wyniki potwierdzające zaplanowane efekty |
|1. |Współpraca z opiekunem stażu |Obserwacje zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu |W okresie stażu W okresie ...