Dodaj publikację
Autor
Ewa Knapek
Data publikacji
2020-05-31
Średnia ocena
0,00
Pobrań
88

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
 Pobierz (docx, 35,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko: 

mgr Ewa Knapek

Kwalifikacje: 

magister w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej z wychowaniem przedszkolnym

kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji i zarządzania oświatą.

Stanowisko:

nauczyciel mianowany wychowania przedszkolnego

Placówka oświatowa: 

Zespół Szkolno – Przedszkolny w Słotwinie

ul. ks. Ferdynanda Sznajdrowicza 11, 34-324 Lipowa

Okres stażu: 

2 lata 9 miesięcy, tj. od 1.09.2017r do 31.05.2020r

Dyrektor placówki: 

mgr Danuta Knapek

Cel główny: 

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

L.p.

             Zadania

            Formy realizacji

  Termin realizacji

    Dowody realizacji

1.

Poznanie procedury awansu zawodowego i przygotowanie planu rozwoju

Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących oświaty

Wniosek o rozpoczęcie stażu

Plan rozwoju zawodowego

VIII 2017

IX 2017

IX 2017

Prawidłowo sformułowane dokumenty

Wniosek

Plan rozwoju

2.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju

Gromadzenie dokumentacji

Cały okres stażu

Zaświadczenia, opracowane materiały

3.

Opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju

Przygotowanie sprawozdania z realizacji zatwierdzonego planu rozwoju

Uzyskanie oceny dorobku zawodowego

V 2020

V-IV 2020

Sprawozdanie

Ocena dorobku zawodowego

§ 8 ust.2 pkt.1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

1.

Przeprowadzenie analizy własnej pracy

Obserwacje zajęć przez dyrektora

Ewaluacja i samoocena obserwowanych zajęć

Według harmonogramu obserwacji

Cały okres stażu

Harmonogram spotkań

Scenariusze zajęć

2.

Samodzielne pogłębianie swojej wiedzy i umiejętności zawodowych oraz poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego

Uczestniczenie w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego (rady szkoleniowe, konferencje, warsztaty metodyczne, kursy, e-konferencje)

Udział w szkoleniach Rady Pedagogicznej

Systematyczne śledzenie literatury metodycznej i dydaktycznej, korzystanie z zasobów biblioteki własnej, przedszkolnej i portali internetowych

Tworzenie własnego warsztatu pracy; materiałów dydaktycznych, do dekoracji sali

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Zaświadczenia

Lista obecności

Wykaz interesujących książek, wykaz stron internetowych

Materiały, pomoce, zdjęcia

3.

Czynny udział w tworzeniu dokumentacji przedszkola i wykonywaniu czynności dodatkowych

Wpisy do dziennika zajęć

Opracowanie i realizacja planów współpracy z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym

Prowadzenie teczek obserwacji dziecka oraz arkuszy diagnozy gotowości szkolnej

Pisanie planów miesięcznych pracy dydaktyczno- opiekuńczo- wychowawczej

Pomoc przy prowadzeniu strony internetowej

Cały okres stażu

Początek każdego roku szkolnego

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Dziennik zajęć

zdjęcia, plany, scenariusze spotkań

Teczka obserwacji danej grupy, teczka diagnozy gotowości szkolnej danej grupy

Plany miesięczne

Strona internetowa

4.

Wzbogacanie metod oraz form swojej pracy

Stosowanie w pracy metod aktywizujących i ...