Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS ZAWODOWY NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
IMIĘ I NAZWISKO: mgr Joanna Czułada
MIEJSCE PRACY: Zespół Szkół w Lotyniu
STANOWISKO: nauczyciel języka niemieckiego i języka polskiego.
OKRES STAŻU: 2 lata 9 miesięcy
DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU: 01.09.2017r.
DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU: 31.05.2020r.
POSIADANE KWALIFIKACJE:
1. Studia magisterskie, kierunek: filologia polska (PAP w Słupsku, 2003r)
2. Licencjat, kierunek: filologia germańska (UNIWESYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO w BYDGOSZCZY, 2006r.)
3. Stopień nauczyciela mianowanego, 31 sierpnia 2010r.
ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNE
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA STOPNIA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
FORMA REALIZACJI ZADAŃ
TERMIN
UZYSKANE EFEKTY
DLA SZKOŁY
DLA MNIE
1. Organizacja stażu
1. Poznanie procedury awansu zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego poprzez analizę prawa oświatowego (ustawa, rozporządzenie).
Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu, plan rozwoju zawodowego.
VII/IX
2017r.
2.Dokumentacja związana z odbytym stażem.
1. Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
Świadectwa, zaświadczenia, opracowane materiały, ocena dorobku stażu dokonana przez dyrektora szkoły.
2. Przygotowanie projektu sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego: uporządkowanie zgromadzonych dokumentów, analiza i opis.
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego.Wniosek.
3. Złożenie wniosku o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego.
Cały okres stażu
Maj 2020r.
Od czerwca
2020r.
* Symbole oznaczone * określają punkty z rozporządzenia MEN z dnia 26.07.2018r., które spełnia dane działanie
8 ust.2 pkt. 1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
Zadania i forma ich realizacji
Termin
UZYSKANE EFEKTY
DLA SZKOŁY
DLA MNIE
1. Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego: szkolenia, kursy, warsztaty, konferencje metodyczne.
uczestniczyłam w Wielkopolskiej Konferencji "Dopalacz - zdradliwy (M)ocarz" dotyczącej perspektyw uniwersalnej i selektywnej profilaktyki używania nowych narkotyków (tzw. dopalaczy), zwalczania przestępczości narkotykowej.
"Jak nauczyć się uczyć", ODN Szczecin
Udział w szkoleniach ODN w Pile: „Wykorzystanie technik informatyczno komunikacyjnych w edukacji – najnowsze osiągnięcia dydaktyki w zakresie form i metod pracy z wykorzystaniem TIK. Nauka programowania, kodowanie i programowanie od przedszkola.
„Motywowanie zespołu klasowego”
"Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu - o najczęstszych problemach uczniów na lekcjach języka polskiego" - Joanna Kostrzewa;
"Na ostatniej prostej - po próbnym egzaminie ósmoklasisty z Nową Erą"
"Wszystko w naszych rękach - czyli jak skutecznie zarządzać potencjałami na lekcjach języka niemieckiego" - Nowa Era
"Nauka zdalna - materiały i narzędzia Nowej Ery" . Nowa Era
"Aplikacje i narzędzia z automatycznym raportowaniem aktywności i wyników ucznia" - portal edukacyjny Multimedia w szkole
"Jak nauczać zdalnie ...