Dodaj publikację
Autor
Małgorzata Izabela Wiśniewska
Data publikacji
2020-06-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
12

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Zadania dla dzieci z klasy 2 lub 3 SP.
 Pobierz (pdf, 809,3 KB)

Podgląd treści

ZAPAMIĘTAJ SŁÓWKA!

I like

I like cola

I don’t like

I don’t like milk

fish

chips

chicken

salad

Ułóż zdania z rozsypanki według wzoru: I like cola, I don’t like milk

1. chips don’t like I……………………………………………………………………………………

2. I salad like……………………………………………………………………………………………..

3. don’t I like chicken………………………………………………………………………………..

4. I fish like……………………………………………………………………………………………….


Napisz zdania z użyciem słówek :

Wykorzystaj zwroty : I like, I don’t like

.

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

.............................................................................................................................................

Jaka to potrawa. Ułóż poprawnie literki aby otrzymać nazwę.

enkcchi, adlas, fihs, pschs,

……………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………

Narysuj:

Zapamiętaj słówka!

Let’s go(ledzgou) – chodźmy

Look(luk)- patrz
Use (juz)- użyj
Now (nał)-teraz
Hide(hajd)-ukryj

Hungry(hangri)-głodny

Thirsty (firsti) – chce mi się pić

Quick(kłik)-szybko
Wait(łeit)-czekać

Naucz się czytać zdania:

I’m hungry now.

Let’s hide.

Look! It’s a cat.

Quick! Let’s go.

Wait! No, let’s go.

Znajdź słówka z zielonej ramki w wężu:

Napisz po angielsku lubię lub nie lubię plus nazwa potrawy.

chips ……………………………………………………………………………………

soup ……………………………………………………..………………………………

spaghetti ………………………………………………………………………………

Podpisz obrazki.

………………………..

………………………………..

………………………….

…………………………….

………………………..

………………………………

………………………………

………………………………….

…………………………………

………………………………..

……………………………………

…………………………………..