Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Czynności organizacyjneCzynności organizacyjne
Czynności organizacyjne
Czynności organizacyjne
Lp.
Zadania do realizacji
Formy realizacji zadań
Termin
Spodziewany efekt
Poznanie procedury awansu
zawodowego.
Analiza przepisów prawa
oświatowego dotyczącego awansu zawodowego.
wrzesień
- znajomość procedury awansu zawodowego
- złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu
- opracowanie
i przedłożenie dyrektorowi szkoły plan rozwoju
zawodowego
Przeanalizowanie zasad funkcjonowania organizacji zadań szkoły.
Analiza dokumentacji szkoły.
Prowadzenie dokumentacji wynikającej z obowiązku nauczyciela.
cały okres stażu
- plan rozwoju
- dokumentacja szkolna
Bieżące dokumentowanie realizacji
planu rozwoju zawodowego.
Kompletowanie dokumentacji mającej znaczenie na ocenę pracy
cały okres stażu
- gromadzenie dokumentów, dyplomów,
zaświadczeń, itp.
Opracowanie sprawozdania z realizacji
planu rozwoju zawodowego.
Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
maj – czerwiec
- sprawozdanie
Zadania wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, na podstawie ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zmianami).
§ 8 ust. 2 pkt 1Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutekwdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.§ 8 ust. 2 pkt 1Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutekwdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
§ 8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek
wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
§ 8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek
wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
.
Lp.
Zadania do realizacji
Formy realizacji zadań
Termin
Dowody realizacji, uwagi, wskazówki
1.
Udział w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym doskonaleniu zawodowym.
Aktywne uczestnictwo w szkoleniach i posiedzeniach Rady Pedagogicznej oraz w różnych formach doskonalenia zawodowego wynikającego z potrzeb własnych i szkoły (warsztaty metodyczne, kursy doskonalące, konferencje).
Obserwacja zajęć prowadzonych przez innych nauczycieli.
cały okres stażu, zgodnie z harmonogramem,
według potrzeb
potwierdzenie dyrektora szkoły, wyciąg z księgi protokołów rady pedagogicznej, zaświadczenia, certyfikaty, dokumentacja
2.
Samodzielne pogłębianie wiedzy i umiejętności.
Studiowanie literatury fachowej, czasopism pedagogicznych: „Życie szkoły,”, „Polonista”, „Wychowawca”; wykorzystanie publikacji umieszczanych na portalach edukacyjnych.
Gromadzenie i aktualizacja własnej biblioteki przedmiotowej: opracowane testów, sprawdzianów.
Uaktualnienie i na bieżąco poszerzenia wiedzy z dziedziny dydaktyki, pedagogiki i psychologii.
Opracowane materiały, pomoce.
Poznanie swoich słabych i mocnych stron oraz
wyciągnięcie wniosków do dalszej pracy,
podwyższanie jakości pracy szkoły.
cały okres stażu
zestawienie bibliografii, notatki ...