Dodaj publikację
Autor
Agnieszka S.
Data publikacji
2020-07-13
Średnia ocena
0,00
Pobrań
177

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (docx, 44,9 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA

DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko – Agnieszka S.

Miejsce pracy – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy

Nauczany przedmiot – religia, fizyka

Stopień awansu zawodowego – nauczyciel mianowany

Rozpoczęcie stażu – 01.09.2019 r.

Zakończenie stażu – 31.05.2022 r.

Plan rozwoju zawodowego opracowany zgodnie z wymaganiami dla nauczycieli mianowanych, ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego, zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego z późniejszymi zmianami

CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE

Lp.

Zadania

Formy i sposoby realizacji

Terminy realizacji

Uwagi

1.

Poznanie procedury awansu zawodowego.

Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Udział szkoleniu dotyczącym awansu zawodowego.

wrzesień 2019 r.

wrzesień 2019 r.

w czasie trwania stażu

2.

Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego.

Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

wrzesień 2019 r.

sierpień/wrzesień 2019 r.

cały okres stażu

maj 2022 r.

3.

Przeprowadzenie analizy własnej pracy.

Hospitacje zajęć przez Dyrektora.

Ewaluacja i samoocena hospitowanych zajęć.

Dokonywanie samooceny własnych działań i przedsięwzięć.

Analiza i realizacja wymagań niezbędnych do uzyskania awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.

według harmonogramu

po przeprowadzonych zajęciach

koniec każdego półrocza

cały okres stażu

§ 8 ust. 3 pkt. 1

UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH

I INFORMATYCZNYCH, SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ

1.

Czynny udział w tworzeniu dokumentacji Ośrodka.

Praca w zespole ds. Statutów.

Opracowanie i realizowanie planu pracy wychowawczo-profilaktycznej dla prowadzonej klasy.

Ułożenie rozkładów materiału z fizyki i religii.

Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów oraz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania uczniw.

cały okres stażu

wrzesień

wrzesień

cały okres stażu

2.

Wykorzystywanie metod aktywizujących sprzyjających procesowi uczenia się.

Stosowanie w pracy metod aktywizujących uczniów- burza mózgów, rybi szkielet, praca metodą projektów.

Wykorzystywanie TIK w czasie zajęć.

Uczestniczenie w konkursach, przedstawieniach, akcjach – rozwijanie zdolności muzycznych, plastycznych i aktorskich uczniów.

Kierowanie przygotowaniem uczniów do uczestnictwa w konkursach.

Kontynuowanie działań w ramach innowacji „Aktywna przerwa”.

Współorganizowanie „Dnia Eksperymentów” w ramach pracy w zespole przedmiotowym.

cały okres stażu

cały okres stażu

cały okres stażu

cały okres stażu

cały okres stażu

cały okres stażu

3.

Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej.

Zastosowanie technologii informacyjnej i komunikacyjnej na zajęciach edukacyjnych:

przygotowanie zajęć z wykorzystaniem technik multimedialnych oraz aplikacji (Learning Apps, prez., Wordwall, Kahoot),

korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych – e-booków, chmury,

przygotowanie autorskich prezentacji multimedialnych, puzzli, krzyżówek, animacji na zajęcia lekcyjne.

Przygotowanie sprawdzianów, kart ...