Dodaj publikację
Autor
Sylwia Adamczyk-Mizgała
Data publikacji
2020-08-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
87

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju według starych zasad, język angielski
 Pobierz (doc, 141,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

mgr Sylwii Adamczyk-Mizgały

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
w Zespole Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Dane personalne:

Imię i nazwisko nauczyciela: Sylwia Adamczyk-Mizgała
Miejsce zatrudnienia: Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach
Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego
Okres odbywania stażu: 01.09.2015r. – 31.05.2018r.
Posiadane kwalifikacje:
Studia magisterskie na kierunku filologia angielska ze specjalnością nauczycielską, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
First Certificate in English (ESOL)
Stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy
Odbyte szkolenia:
Szkolenie dot. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, WODN KURSOR
Szkolenie kierowników wycieczek szkolnych, WODN KURSOR
Szkolenie dot. wykorzystania tablicy interaktywnej w nauczaniu przedmiotowym, WODN KURSOR
Szkolenie dot. konstruowania sprawdzianów, WODN KURSOR
Szkolenie dot. pracy metodą projektu edukacyjnego, IK EKO TUR

Dyrektor placówki oświatowej: mgr Janusz Baran
Opiekun podejmowanego stażu: mgr Joanna Nowakowska

Cel główny podejmowanego stażu: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi w  Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 393) na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zmianami).
Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego:

1) umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach (§ 7, ust. 2, pkt. 1);

2) umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych (§ 7, ust. 2, pkt. 2);

3) umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej (§ 7, ust. 2, pkt. 3);

4) umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki oraz ogólnych zagadnień z zakresu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich w rozwiązywaniu problemów związanych z zakresem realizowanych przez nauczyciela zadań (§ 7, ust. 2, pkt. 4);

5) umiejętność posługiwania się przepisami dotyczącymi systemu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż (§ 7, ust. 2, pkt. 5).

|Umiejętność organizacji doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach |
|(§ 7, ust. 2, pkt. 1). |
|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Wyniki potwierdzające zaplanowane efekty |
|1. |Poznanie i realizacja procedury awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego (Karty |VIII – IX 2015r. |Przedłożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |
| |zawodowego na stopień nauczyciela |Nauczyciela; Ustawy ...