Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr Sylwii Adamczyk-Mizgały
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
w Zespole Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Dane personalne:
Imię i nazwisko nauczyciela: Sylwia Adamczyk-Mizgała
Miejsce zatrudnienia: Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. Wincentego Witosa w Piotrowicach
Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego
Okres odbywania stażu: 01.09.2015r. – 31.05.2018r.
Posiadane kwalifikacje:
Studia magisterskie na kierunku filologia angielska ze specjalnością nauczycielską, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
First Certificate in English (ESOL)
Stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy
Odbyte szkolenia:
Szkolenie dot. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, WODN KURSOR
Szkolenie kierowników wycieczek szkolnych, WODN KURSOR
Szkolenie dot. wykorzystania tablicy interaktywnej w nauczaniu przedmiotowym, WODN KURSOR
Szkolenie dot. konstruowania sprawdzianów, WODN KURSOR
Szkolenie dot. pracy metodą projektu edukacyjnego, IK EKO TUR
Dyrektor placówki oświatowej: mgr Janusz Baran
Opiekun podejmowanego stażu: mgr Joanna Nowakowska
Cel główny podejmowanego stażu: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2013r., poz. 393) na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zmianami).
Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego:
1) umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach (§ 7, ust. 2, pkt. 1);
2) umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych (§ 7, ust. 2, pkt. 2);
3) umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej (§ 7, ust. 2, pkt. 3);
4) umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki oraz ogólnych zagadnień z zakresu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich w rozwiązywaniu problemów związanych z zakresem realizowanych przez nauczyciela zadań (§ 7, ust. 2, pkt. 4);
5) umiejętność posługiwania się przepisami dotyczącymi systemu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż (§ 7, ust. 2, pkt. 5).
|Umiejętność organizacji doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach |
|(§ 7, ust. 2, pkt. 1). |
|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Wyniki potwierdzające zaplanowane efekty |
|1. |Poznanie i realizacja procedury awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego (Karty |VIII – IX 2015r. |Przedłożenie wniosku o rozpoczęcie stażu |
| |zawodowego na stopień nauczyciela |Nauczyciela; Ustawy ...