Dodaj publikację
Autor
Marta Mioduszewska
Data publikacji
2020-10-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
54

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel zatrudniony na stanowisku oligofrenopedagoga, nauczyciela zajęć rewalidacyjnych, logopedy.
 Pobierz (docx, 29,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Marta Mioduszewska

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Marta Mioduszewska

Stanowisko: nauczyciel zajęć rewalidacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych, logopeda

Data rozpoczęcia stażu: 01 września 2019 r.

Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy

Planowany termin zakończenia stażu: 31 maja 2022 r.

Placówka: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szepietowie

Dyrektor Szkoły: mgr Piotr Markowski

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 poz. 967 i 2245 oraz Dz. U. 2019r., poz. 730).

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli.

Ustawa z dnia 13 czerwca 2019r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019r., poz. 1287).

Rozporządzenie MEN z dnia 23 sierpnia 2019r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2019r., poz. 1650).

Posiadane kwalifikacje:

Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Pedagogiki i Psychologii, studia magisterskie - specjalność: pedagogika opiekuńczo – wychowawcza.

Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Filologiczny, Podyplomowe Studia Logopedyczne.

ODN w Łomży – kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki.

Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Podyplomowe Studia z zakresu Edukacji Elementarnej.

Cel główny:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Cele szczegółowe:

Podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły.

Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych.

Rozwijanie swoich umiejętności zawodowych.

§ 8 ust. 3 pkt 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

L.p.

Zadania

Formy realizacji

Termin realizacji

1.

1. Umiejętne wykorzystanie

metod aktywizujących ucznia.

Stosowanie metod aktywizujących (takich jak: gry dydaktyczne, symulacje, burza mózgów).

Stosowanie nowoczesnych technologii podczas prowadzonych zajęć.

Okres stażu

2.

Organizacja i doskonalenie warsztatu pracy (w tym z wykorzystaniem technik komputerowych).

Opracowanie przy użyciu technik komputerowych dokumentacji w tym m.in.: tworzenie programów zajęć, ipetów, kart wopfu, pisanie sprawozdań i całej dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego,

Tworzenie przy użyciu technik komputerowych kart pracy, materiałów do nauki, pomocy dydaktycznych.

Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem urządzeń multimedialnych i programów edukacyjnych.

Uczestniczenie w różnych formach wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia zawodowego ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń, kursów, warsztatów z zakresu metodyki nauczania.

Okres stażu

3.

Wykorzystanie technologii komputerowej w celach komunikacyjnych.

Komunikowanie się z nauczycielami, rodzicami poprzez m.in.: pocztę elektroniczną, e-dziennik, Messenger.

4.

Wykorzystywanie Internetu – jego zasobów i możliwości.

Wykorzystywanie zasobów Internetu w celu uzyskania informacji na temat szkoleń, awansu zawodowego nauczycieli, przepisów i aktów prawa oświatowego ...