Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
mgr Beata Dobrowolska
nauczyciel języka angielskiego i niemieckiego
w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 2 w Wałbrzychu
ul. Królewiecka 7
58-306 Wałbrzych
PLAN ROZWOJU
ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Beaty Dobrowolskiej
UBIEGAJĄCEJ SIĘ
O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela: Beata Dobrowolska
Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany
Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
Ukończone studia magisterskie:
• Filologia Germańska
Ukończone studia podyplomowe:
• Studia Kształcenia Tłumaczy Języka Niemieckiego
• Nauczanie przyrody w szkole podstawowej
• Wychowanie Przedszkolne
Certyfikaty:
• Certyfikat CAE (Certificate In Advanced English)
Data rozpoczęcia stażu na nauczyciela dyplomowanego: 3 września 2018r.
Przewidywana data zakończenia stażu: 31 maja 2021 r.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA STOPNIA AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO:
§8 ust. 3 pkt 1
Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.
|Zadania podejmowane w okresie stażu |Forma realizacji |termin |Dowody |
|1. Przygotowanie dokumentacji |1. Przygotowanie i publikacja planu | | |
|dotyczącej awansu zawodowego |rozwoju zawodowego na stronach |IX 2018r. | |
| |internetowych przeznaczonych dla | |Link do strony z publikacją |
| |nauczycieli. |Rok szkolny 2018/2019 | |
| |2. Wykorzystanie Internetu jako źródła |2019/2020 | |
| |informacji. |2020/2021 | |
| |3. Udział w różnych formach kształcenia| | |
| |i doskonalenia zawodowego. | | |
| | | | |
|2. Przygotowanie pomocy dydaktycznych i|1. Przygotowanie prezentacji | | |
|narzędzi badawczych. |multimedialnych, gier, zabaw językowych,|Rok szkolny 2018/2019 | |
| |które będą wykorzystywane podczas zajęć.|2019/2020 | |
| |2. Przygotowanie sprawdzianów, pomocy |2020/2021 |Wydruki. |
| |dydaktycznych, kart pracy itp. mających | | |
| |na celu wzbogacenie zajęć lekcyjnych z | | |
| |j. angielskiego i niemieckiego. | | |
| | | | |
| |3. Badanie przyrostu wiedzy poprzez | | |
| |testy diagnozujące na wstępie i wyjściu | | |
| |oraz próbne egzaminy ósmoklasisty. |Wrzesień 2018 /2019/2020 | |
| | |Maj 2019/2020/2021 | |
|3. Śledzenie aktualności na portalach |1. Zapoznanie się z aktualnościami | | |
|internetowych. |zamieszczonymi na różnych portalach | | |
| |internetowych. |Rok szkolny 2018/2019 |Wydruki. |
| |2. Publikowanie prac w Internecie |2019/2020 |Adresy stron www |
| |źródłem wymiany pomysłów w celu |2020/2021 | |
| |zorganizowania ciekawych i | | |
| |satysfakcjonujących zajęć. | | |
|4. Wykorzystanie w pracy technologii |1. Zastosowanie technologii | |Potwierdzenie Dyrektora |
|informacyjnej i komunikacyjnej. |informacyjnej i komunikacyjnej | |Szkoły. |
| |na zajęciach edukacyjnych. Przygotowanie| | |
| |zajęć z wykorzystaniem technik | |Linki do stron z ćwiczeniami |
| |multimedialnych, internetu aplikacji | | |
| |Kahoot, Quizlet, Dysku Google, Padlet, | | |
| |Learning Apps, kody QR, Facebook, Answer| | |
| |Garden, Pic Collage. | |Adnotacje w dzienniku |
| |2. Wykorzystanie programów |Rok szkolny 2018/2019 |lekcyjnym |
| |komputerowych, smartfonów, tabletów i |2019/2020 |Linki do wybranych źródeł; |
| |tablicy interaktywnej w realizacji |2020/2021 |odnotowanie w tematyce |
| |niektórych lekcji języka obcego | |lekcyjnej. |
| |(wzbogacenie, uatrakcyjnienie lekcji). | | |
| | | | |
| |3. Wykorzystanie własnego komputera do | | |
| |przygotowania i drukowania materiałów | | |
| |dydaktycznych, testów, scenariuszy, | |Opracowania wyników |
| |dokumentów związanych z pracą itp. | |sprawdzianów |
| |(ułatwienie ...