Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ARKUSZ PRZEDOBSERWACYJNY
Imię i nazwisko nauczyciela: Ryszarda Krzyżanowska-Kalka
Data obserwacji: 26.03.2021
Przedmiot: Gospodarowanie zasobami rzeczowymi i dokumentowanie zdarzeń gosp.
Klasa: II Technik Ekonomista, Ilość uczniów - 12, w tym z opinią PPP - 0
Planowany temat: Protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych
Realizacja podstawy programowej: technik ekonomista 331403
Kształcone umiejętności kluczowe:
Cele lekcji:
- uczniowie wraz z nauczycielem przeanalizują przykład sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych,
- uczniowie sporządzą protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych
Metody nauczania
- wspólna analiza sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych przykład w podręczniku
- uczniowie sporządzają protokół weryfikacji różnic
- prezentacja sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych w formie zdjęcia dokumentu i przesłania go do nauczyciela na platformie Teams
Formy i techniki:
problemową - dzięki której uczniowie "są wdrażani do logicznego, krytycznego myślenia" za pomocą omówienia poprawności sporządzonego przykładowego dokumentu, dyskusji oraz samodzielnego sporządzenia dokumentu.
Formy dostosowania wymagań edukacyjnych:
w grupie ekonomistów nie ma uczniów z dostosowaniem wymagań edukacyjnych
Zastosowane środki dydaktyczne: tekst i przykład w podręczniku, komputer
Tok lekcji (wersja skrócona)
1.Czynności organizacyjne
2.Przypomnienie wiadomości z nawiązaniem do nowej lekcji
3.Podanie tematu lekcji
4. Organizowanie sytuacji problemowej ( nauczyciel zadaje pytania ,uczniowie biorą udział w dyskusji)
5.Nauczyciel omawia przykład , uczniowie śledzą go w podręczniku
6. Rozwiązanie problemu- sporządzanie protokołu
7. Usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy wynikającej z lekcji.
Ryszarda Krzyżanowska-Kalka