Dodaj publikację
Autor
Ryszarda Krzyżanowska-Kalka
Data publikacji
2021-03-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
5

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Imię i nazwisko nauczyciela: Ryszarda Krzyżanowska-Kalka Przedmiot: Gospodarowanie zasobami rzeczowymi i dokumentowanie zdarzeń gosp. Klasa: Technik Ekonomista Planowany temat: Protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych Realizacja podstawy programowej: technik ekonomista 331403 Kształcone umiejętności kluczowe: Cele lekcji: - uczniowie wraz z nauczycielem przeanalizują przykład sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, - uczniowie sporządzą protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych Metody nauczania - wspólna analiza sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych przykład w podręczniku - uczniowie sporządzają protokół weryfikacji różnic - prezentacja sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych w formie zdjęcia dokumentu i przesłania go do nauczyciela na platformie Teams Formy i techniki: problemową - dzięki której uczniowie "są wdrażani do logicznego, krytycznego myślenia" za pomocą omówienia poprawności sporządzonego przykładowego dokumentu, dyskusji oraz samodzielnego sporządzenia dokumentu. Formy dostosowania wymagań edukacyjnych: w grupie ekonomistów nie ma uczniów z dostosowaniem wymagań edukacyjnych Zastosowane środki dydaktyczne: tekst i przykład w podręczniku, komputer Tok lekcji (wersja skrócona) 1.Czynności organizacyjne 2.Przypomnienie wiadomości z nawiązaniem do nowej lekcji 3.Podanie tematu lekcji 4. Organizowanie sytuacji problemowej ( nauczyciel zadaje pytania ,uczniowie biorą udział w dyskusji) 5.Nauczyciel omawia przykład , uczniowie śledzą go w podręczniku 6. Rozwiązanie problemu- sporządzanie protokołu 7. Usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy wynikającej z lekcji.
 Pobierz (doc, 34,0 KB)

Podgląd treści


ARKUSZ PRZEDOBSERWACYJNY

Imię i nazwisko nauczyciela: Ryszarda Krzyżanowska-Kalka

Data obserwacji: 26.03.2021

Przedmiot: Gospodarowanie zasobami rzeczowymi i dokumentowanie zdarzeń gosp.

Klasa: II Technik Ekonomista, Ilość uczniów - 12, w tym z opinią PPP - 0

Planowany temat: Protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych

Realizacja podstawy programowej: technik ekonomista 331403

Kształcone umiejętności kluczowe:

Cele lekcji:
- uczniowie wraz z nauczycielem przeanalizują przykład sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych,
- uczniowie sporządzą protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych

Metody nauczania
- wspólna analiza sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych przykład w podręczniku
- uczniowie sporządzają protokół weryfikacji różnic
- prezentacja sporządzonego protokołu weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych w formie zdjęcia dokumentu i przesłania go do nauczyciela na platformie Teams

Formy i techniki:
problemową - dzięki której uczniowie "są wdrażani do logicznego, krytycznego myślenia" za pomocą omówienia poprawności sporządzonego przykładowego dokumentu, dyskusji oraz samodzielnego sporządzenia dokumentu.

Formy dostosowania wymagań edukacyjnych:
w grupie ekonomistów nie ma uczniów z dostosowaniem wymagań edukacyjnych

Zastosowane środki dydaktyczne: tekst i przykład w podręczniku, komputer

Tok lekcji (wersja skrócona)
1.Czynności organizacyjne
2.Przypomnienie wiadomości z nawiązaniem do nowej lekcji
3.Podanie tematu lekcji
4. Organizowanie sytuacji problemowej ( nauczyciel zadaje pytania ,uczniowie biorą udział w dyskusji)
5.Nauczyciel omawia przykład , uczniowie śledzą go w podręczniku
6. Rozwiązanie problemu- sporządzanie protokołu
7. Usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy wynikającej z lekcji.

Ryszarda Krzyżanowska-Kalka