Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr Agnieszki Grabowskiej
Nauczyciela mianowanego
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Poniszowicach
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2018
Data zakończenia stażu: 31.05.2021
Poniszowice 2018
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznie 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz.967)
Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574).
§ 8 ust. 3 pkt. 1 Rozporządzenia
Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się
ZADANIA
FORMA REALIZACJI
TERMIN
UWAGI
Stosowanie metod i technik aktywizujących ucznia
Stosowanie następujących metod i technik aktywizujących ucznia:
burza mózgów, drama, gry dydaktyczne, praca projektowa, metoda odwróconej klasy- flipped classroom, inscenizacja, muzyka i piosenka.
Okres stażu
Rozwijanie kompetencji czytelniczych i upowszechnianie czytelnictwa wśród uczniów
Zapoznanie uczniów z książeczkami z kolekcji „Easy readers”- uproszczonymi lekturami w języku angielskim.
Zachęcanie dzieci do podjęcia próby czytania w języku angielskim poprzez udostępnianie uczniom własnej kolekcji książeczek „Easy readers” oraz tych dostępnych w bibliotece szkolnej.
Okres stażu
Pogłębianie wiedzy i umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną
Samodoskonalenie oraz uczestniczenie w różnych formach doskonalenia z zakresu technologii komputerowej i informacyjnej. Zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Okres stażu
Wykorzystywanie urządzeń i programów multimedialnych w pracy dydaktyczno-wychowawczej
Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów multimedialnych, Internetu, aplikacji:
My English Lab, Kahoot, Padlet, LearningApps, Quizlet, Wordwall, Storyjumper, Genially, Canva, Mentimeter.
Przygotowywanie własnych interaktywnych quizów na platformie Kahoot i rozwiązywanie ich z uczniami z użyciem smartfonów.
Korzystanie w czasie zajęć z tablicy multimedialnej, tabletów, smartfonów.
Wykorzystywanie autentycznych materiałów źródłowych (zdjęć, filmów- Edpuzzle, nagrań audio).
Tworzenie przez uczniów projektów z języka angielskiego w programie PowerPoint.
Korzystanie z My English Lab (extra online homework) wydawnictwa Pearson podczas lekcji zdalnych.
Okres stażu
III-VI 2020
Wykorzystywanie Internetu oraz jego zasobów
Stosowanie poczty elektronicznej do kontaktu z innymi nauczycielami, placówkami, wydawnictwami, księgarniami itp.
Stosowanie platformy eTwinning Live i Twinspace oraz poczty elektronicznej i Messengera do kontaktu z partnerami zagranicznymi w projektach eTwinning.
Zamieszczanie zdjęć, filmów i innych materiałów na Twinspace.
Utrzymywanie stałego kontaktu z uczniami poprzez platformę Microsoft Teams w trakcie trwania nauczania zdalnego.
Wykorzystanie serwisów, portali edukacyjnych i forów dyskusyjnych do wymiany poglądów oraz informacji związanych z pracą nauczyciela anglisty. Wykorzystywanie zasobów Internetu w celu uzyskania informacji na temat szkoleń, awansu zawodowego nauczycieli, przepisów i aktów prawa oświatowego, ich aktualizacji, ofert księgarni i wydawnictw oraz do pozyskiwania materiałów i pomysłów na zajęcia edukacyjne oraz do tworzenia pomocy dydaktycznych.
Okres stażu
Organizacja warsztatu ...