Dodaj publikację
Autor
Grzegorz Lipiński
Data publikacji
2021-05-23
Średnia ocena
0,00
Pobrań
28

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Aneks do awansu zawodowego nauczyciela mianowanego na nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (docx, 31,6 KB)

Podgląd treści

ANEKS DO PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA

Nauczyciela mianowanego Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Michowie ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: ks. mgr Grzegorz Lipiński

Stanowisko: nauczyciel Religii

Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Michowie

Dyrektor szkoły: mgr Bożena Morawska

Data rozpoczęcia stażu: 01. 09. 2018 r.

Data Zakończenia stażu: 31. 05. 2021 r.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz. 967 z późn. zm.)

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskania awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U, 2018 poz. 1574).

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych; podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy i promocji szkoły.

(§ 8 ust. 3 pkt 1)

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Terminrealizacji

Udział w formach doskonalenia i stosowania wiedzy i umiejętności do doskonalenia warsztatu.

- Udział w kursach i konferencjach na temat metodyki nauczania, wykorzystania technologii w edukacji.

- Wykorzystanie metod aktywnych w bieżącej pracy z uczniami: Burza mózgów, dyskusja panelowa, pokazy, prezentacje multimedialne, rozmowy kierowane, projekcje, dyskusja, praca z tekstem, „słoneczko”, piramida wartości.

Cały okres stażu

Cały okres stażu na większości lekcji

Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej.

- Przygotowanie pomocy dydaktycznych do pracy na katechezie przy pomocy komputera.

- Przygotowywanie sprawdzianów, kart pracy ucznia, testów, krzyżówek, dyplomów, gazetek ściennych dokonywanie analiz i diagnoz.

- Komunikowanie się z nauczycielami i rodzicami poprzez e-dziennik, a-mail, prowadzenie lekcji zdalnie

- Prowadzenie katechez z wykorzystaniem programów multimedialnych Google, Facebook. Korzystanie w czasie zajęć z tablicy multimedialnej, tabletów i smart fonów.

-Uczestnictwo w kursach i szkoleniach komputerowych doskonalących umiejętności wykorzystania komputera, skanera, drukarki i kserokopiarki w codziennej pracy.

Na bieżąco w okresie stażu.

Cały okres stażu.

Na bieżąco przez okres stażu i w zależności od zaistniałej sytuacji.

Przez cały okres stażu.

Przez okres stażu.

Wzbogacenie i wykorzystywanie wideoteki, płyt CD i DVD na zajęciach lekcyjnych.

- Korzystanie z technologii informatycznej podczas zajęć.

- Korzystanie z tablicy interaktywnej, telewizora LCD, prezentacji multimedialnych, filmów o tematyce religijnej na katechezie, wyszukiwanie i przetwarzanie informacji z internetu na potrzeby katechezy

W ciągu stażu.

Cały okres stażu na większości katechez.

Wykorzystanie technologii informatycznej jako źródła wiedzy.

Przeglądanie stron internetowych o tematyce pedagogiczno – katechetycznej i gromadzenie informacji tematycznych.

Opracowanie i ...