Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko:
mgr Emilia Kotunia
Stanowisko pracy:
nauczyciel języka angielskiego
Wykształcenie:
licencjat filologii angielskiej w zakresie nauczania języka angielskiego
magister edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej i pedagogiki alternatywnej
Szkoła:
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu
Dyrektor szkoły:
mgr Stanisław Laszczka
Okres stażu:
01.09.2018r. – 31.05.2021r.
Cele:
Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego
Poszerzenie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach pracy zawodowej
Podniesienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych
Osobisty rozwój zawodowy
Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się
§8 ust. 3 pkt 1
Zadania
Formy realizacji zadań
Termin realizacji
Sposób dokumentowania
Uczestniczenie w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego podnoszących kompetencje wychowawcze i doskonalących warsztat pracy nauczyciela.
Udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu zawodowym:
radach szkoleniowych
szkoleniach organizowanych przez szkołę.
Udział w szkoleniach i konferencjach za pośrednictwem internetu.
Udział w pozaszkolnych formach doskonalenia zawodowego (kursy, warsztaty, szkolenia, konferencje), adekwatnych do potrzeb nauczyciela i szkoły.
Okres stażu
Zaświadczenia, certyfikaty, świadectwa
Systematyczne poszerzanie wiedzy z zakresu pedagogiki, psychologii oraz metodyki nauczania języka angielskiego.
Samodzielne czytanie i analizowanie literatury fachowej.
Czytanie publikacji fachowych w internecie.
Okres stażu
Notatki własne
Doskonalenie metod i technik nauczania.
Stosowanie metod aktywizujących podczas lekcji języka angielskiego.
Dostosowywanie metod, technik oraz form pracy podczas zajęć do naturalnych potrzeb rozwojowych uczniów.
Indywidualizowanie procesu nauczania.
Stosowanie różnorodnych pomocy dydaktycznych podczas zajęć w celu stymulowania aktywności i zaangażowania uczniów.
Opracowanie przedmiotowego systemu oceniania.
Opracowywanie rozkładów materiału, planów wynikowych oraz kryteriów oceniania z języka angielskiego.
Okres stażu
Scenariusze zajęć
Przedmiotowy system oceniania z języka angielskiego
Rozkłady materiału, plany wynikowe, kryteria oceniania
Wykorzystanie technologii informacyjnej i komunikacyjnej w opracowywaniu dokumentacji, narzędzi badawczych i przygotowywaniu pomocy dydaktycznych do pracy z uczniami.
Opracowywanie sprawdzianów, pomocy dydaktycznych , kart pracy, itp.
Opracowywanie dokumentów w tym scenariuszy zajęć języka angielskiego.
Opracowywanie materiałów na gazetki ścienne.
Okres stażu
Karty pracy, sprawdziany, pomoce dydaktyczne
Scenariusze zajęć i uroczystości szkolnych
Zdjęcia gazetek ściennych.
Wykorzystanie technologii informacyjnej i komunikacyjnej podczas zajęć języka angielskiego.
Wykorzystywanie programów komputerowych do nauki języka angielskiego.
Korzystanie z multimedialnych słowników języka angielskiego.
Korzystanie z internetowych źródeł do nauki języka angielskiego.
Opracowanie i wykorzystanie prezentacji Power Point podczas zajęć języka angielskiego.
Okres stażu
Scenariusze zajęć
Prezentacja multimedialna
Pogłębianie wiedzy i umiejętności za pośrednictwem internetu
Udział w różnych formach kształcenia i doskonalenia zawodowego online.
Okres stażu
Zaświadczenia, certyfikaty
Wykorzystanie internetu jako źródła informacji.
Zapoznanie się z aktualnościami zamieszczonymi na różnych portalach internetowych o tematyce dydaktyczno ...