Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Skrzypczak
Data publikacji
2021-07-28
Średnia ocena
0,00
Pobrań
79

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego języka angielskiego
 Pobierz (docx, 27,6 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA

nauczyciela języka angielskiego

ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Agnieszka Skrzypczak

Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego

Data rozpoczęcia stażu: 01.09. 2019

Data zakończenia stażu: 31.05.2022

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz. 967 z późn. zm.)

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego

przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574)

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postepowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych; podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości

pracy szkoły.

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Termin realizacji

Udział w formach doskonalenia zawodowego

(doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela)

Wykorzystanie metod aktywizujących sprzyjających procesowi uczenia się

Udział w kursach i konferencjach na temat metodyki nauczania, wykorzystania technologii w edukacji, np.:

Udział w webinarium:” Song & Stories”,

„ Tick or Trick”

udział w corocznej konferencji dla nauczycieli języków obcych organizowanej przez Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze oraz ODN

udział w corocznej konferencji wydawnictwa GetCreative

udział w szkoleniach organizowanych przez ODN w Zielonej Górze

udział w kursach na temat metodyki nauczania

udział w warsztatach

Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem metod aktywizujących, np.:

burza mózgów,

dyskusja panelowa,

studium przypadku ,

drama,

metoda projektu,

drzewko decyzyjne,

śnieżna kula,

stacje zadaniowe,

gry dydaktyczne,

gry leksykalne: Bingo, Drabina

rok szkolny 2019/2020

rok szkolny 2020/2021

rok szkolny 2021/2022

cały okres stażu,

na większości lekcji

Stosowanie techniki komputerowej i internetowej

w pracy pedagogicznej

Przygotowanie pomocy dydaktycznych do pracy na lekcji przy pomocy komputera

Przygotowanie sprawdzianów, kart pracy ucznia, testów, kartkówek, analiz, diagnoz

Uczestnictwo w kursach i szkoleniach komputerowych doskonalących umiejętność wykorzystania komputera w codziennej pracy.

Komunikowanie się z rodzicami oraz z innymi nauczycielami poprzez e-dziennik, e-mail.

Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów multimedialnych, Internetu, aplikacji np.:

Kahoot,

Quizizz,

Kody QR,

Learning Apps,

Dysku Google,

Pic Collage,

YouTube,

Korzystanie z komputerowych:

programów edukacyjnych,

e – booków,

chmury,

awatarów,

platformy edukacyjnej wydawnictwa Pearson (ePanel, eDesk, MyEnglishLab)

Korzystanie w czasie zajęć z tablicy multimedialnej, tabletów, smartfonów

Tworzenie komiksów, krzyżówek, puzzli

Umieszczanie materiałów na stronie szkoły

cały okres stażu

cały okres stażu

Wykorzystanie technologii informatycznej jako źródła wiedzy

Przeglądanie stron internetowych o tematyce anglojęzycznej i gromadzenie ich ...