Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Błasiak
Data publikacji
2021-08-01
Średnia ocena
0,00
Pobrań
134

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Awans zawodowy - plan rozwoju - mianowanie
 Pobierz (docx, 39,2 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZWODOWEGO

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Informacja o nauczycielu

Imię i nazwisko:

Miejsce pracy: Stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy

Kwalifikacje

studia magisterskie:

studia podyplomowe:

studia licencjackie:

Informacje o stażu

Czas stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia: 3 września 2018 r.

Data zakończenia: 2 czerwca 2021 r.

Plan rozwoju zawodowego opracowany został w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

Źródła planowania działań:

koncepcja pracy szkoły, plany pracy dydaktycznej, plan pracy dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej,

harmonogram imprez i uroczystości szkolnych,

realizowane programy, projekty, innowacje,

podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa.

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

§ 7 ust. 2 pkt. 1

uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań

mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których

mowa w art. 9e ust. 3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio

na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym

stanowiskiem lub pełnioną funkcją

Podejmowane działania

Formy realizacji

Termin realizacji

Współtworzenie i aktualizacja dokumentów wewnętrznych szkoły.

Współtworzenie, wdrożenie i ewaluacja dokumentów wewnętrznych szkoły (programu rozwoju szkoły, programu wychowawczego, programu profilaktyki, statutu)

Cały okres trwania stażu

Ewaluacja wewnątrzszkolnego systemu oceniania i

Okres stażu

przedmiotowych systemów oceniania

(na bieżąco)

Udział w posiedzeniach i szkoleniach Rady Pedagogicznej

Zgodnie z planem RP

Udział w pracach zespołu ds. ewaluacji: budowanie planu ewaluacji, tworzenie narzędzi, prowadzenie badań, analiza, raport, omówienie wniosków, rekomendacje.

Zgodnie z planem pracy zespołu

Poszerzenie i doskonalenie wiedzy z zakresu dydaktyki, wychowania lub opieki poprzez uczestnictwo w wybranych formach zewnętrznego i wewnętrznego doskonalenia zawodowego, podnoszenie jakości nauczania, dbanie o dobry wizerunek szkoły

Udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego

Cały okres trwania stażu

Uczestniczenie w szkoleniowych zebraniach Rady Pedagogicznej

Zgodnie z harmonogramem szkoleń

Wykonywanie materiałów dydaktycznych do pracy z uczniami.

Według ustalonego planu

Korzystanie z portali oświatowych, czasopism, poradników metodycznych oraz literatury fachowej

Cały okres trwania stażu

Gromadzenie oraz tworzenie własnej bazy materiałów dydaktycznych z fizyki, matematyki i informatyki

Cały okres trwania stażu

Opracowanie własnych pomocy dydaktycznych z fizyki, matematyki i informatyki

Cały okres trwania stażu

Podejmowanie działań wychowawczych na rzecz integracji wychowanków

Cały okres trwania stażu

przygotowań uczniów do konkursów

Według ustalonego planu

badanie osiągnięć edukacyjnych uczniów

Według ustalonego planu

Dbanie o estetykęi wyposażenie sali lekcyjnej.

Pozyskiwanie odpowiedniego ...