Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr Darii Sier
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
w Szkole Podstawowej nr 21 w Tychach
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Dane personalne:
Imię i nazwisko nauczyciela: Daria Sier
Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa nr 21 w Tychach
Pełniona funkcja: nauczyciel matematyki i informatyki, wychowawca klasy
Okres odbywania stażu: 01 września 2019r. – 31 maj 2022r.
Posiadane kwalifikacje:
Studia magisterskie na kierunku matematyka nauczycielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
Studia podyplomowe z Technologii Informacyjnej i Informatyki w Szkole w Wyższej Szkole Bankowości i Finansów w Katowicach
Egzaminator OKE egzaminu ósmoklasisty oraz egzaminator maturalny z matematyki
Dyrektor szkoły: mgr …………………
Cel:
Poszerzenie umiejętności zawodowych, doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018r. poz.1574 z późniejszymi zmianami);
Realizacja wymagań i uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
ZADANIA DO REALIZACJI W OKRESIE STAŻU
Lp.
Działania i zadania nauczyciela
Formy realizacji
Termin realizacji
Sposób dokumentowania
1.
Poznanie procedury awansu zawodowego.
Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.
Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
Wrzesień 2019r.
Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu.
Plan rozwoju zawodowego.
2.
Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego.
Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.
Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
Wrzesień 2019r.
Wrzesień 2019r.
Cały okres stażu
Maj 2022r.
Wniosek o rozpoczęcie stażu.
Plan rozwoju zawodowego.
Dokumentacja.
Sprawozdanie z realizacji planu.
UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH I INFORMATYCZNYCH, SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ
§ 8 ust. 3 pkt. 1
Lp.
Działania i zadania nauczyciela
Formy realizacji
Termin realizacji
Sposób dokumentowania
1.
Wykorzystanie metod aktywizujących w pracy z uczniami
Wdrażanie aktywizujących metod nauczania (gry dydaktyczne, burza mózgów, metoda projektu, escape room, gra terenowa, konkursy klasowe, łamigłówki, praca w grupie, praca z komputerem, itp.)
Na bieżąco
2.
Wykorzystanie komputera i Internetu w codziennej pracy.
Praca z dziennikiem elektronicznym, pełnienie funkcji administratora e-dziennika Librus.
Wykorzystanie poczty elektronicznej do wymiany informacji oraz materiałów dydaktycznych z innymi nauczycielami.
Prowadzenie lekcji on-line w ramach zdalnej edukacji spowodowanej pandemią. Wykorzystanie platformy GSuite for Education (w tym Classroom oraz Jamboard), a także Hangoutmeet i Skype.
Wykorzystanie narzędzi multimedialnych w pracy z uczniami (rzutnik, tablica multimedialna, ekran interaktywny, programy komputerowe np. Corinth, aplety GeoGebry, aplikacja Kahoot, Quizizz i inne).
Prowadzenie zajęć w szkolnej pracowni komputerowej (lekcje informatyki, matematyki).
Całoroczna realizacja matematycznego projektu edukacyjnego „Matlandia” zawierającego zestawy ...