Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko: Marta Kłaczek
Miejsce pracy: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Legnicy
Specjalność: nauczyciel matematyki i fizyki
Czas trwania stażu: 01.09.2019r. – 31.05.2022r.
ZATWIERDZENIE PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY
……………………………………….. ……………………………………
miejscowość, data pieczęć i podpis dyrektora
CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE
L.p.
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Sposoby realizacji, wskazówki, dokumentacja
1.
Poznanie procedury awansu zawodowego.
Analiza obowiązujących aktów prawnych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.
Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
Śledzenie zmian dokonywanych w Karcie Nauczyciela oraz prawie oświatowym.
wrzesień 2019
Wniosek o rozpoczęcie stażu
Plan rozwoju zawodowego
2.
Dokonanie analizy własnej pracy.
Obserwacje zajęć przez Dyrektora, ewaluacja i samoocena tych zajęć.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
2019-2022
Harmonogram spotkań, scenariusze zajęć.
Dokumentacja.
3.
Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
Autorefleksja, analiza i opis realizacji planu rozwoju zawodowego.
Czerwiec 2022
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
§ 8 ust. 3 pkt. 1
UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH I INFORMATYCZNYCH, SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ
L.p.
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Sposoby realizacji, wskazówki, dokumentacja
1.
Pogłębianie wiedzy na temat nowoczesnych metod aktywizujących i ich stosowanie.
Korzystanie z artykułów w czasopismach pedagogicznych oraz na edukacyjnych portalach internetowych w celu inspiracji do ciekawych rozwiązań metodycznych.
Udział w szkoleniach z zakresu metod aktywizujących.
2019-2022
Zaświadczenia
2.
Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Prowadzenie zajęć wyrównawczych.
Dostosowanie metod i form pracy z uczniem do jego możliwości.
Stosowanie metod aktywizujących.
2019-2022
Dokumentacja zajęć pozalekcyjnych
3.
Przygotowanie i przeprowadzenie konkursów przedmiotowych.
Szkolny Konkurs Sudoku
Dzień Liczby Pi
2019-2022
Protokoły z przeprowadzonych konkursów
4.
Przeprowadzenie i analiza pomiarów dydaktycznych.
Diagnozy wstępne z matematyki w klasach pierwszych branżowej szkoły oraz technikum.
Próbny egzamin maturalny z matematyki.
Wrzesień
2019-2022
Listopad/Marzec
2019-2022
Analiza diagnozy z matematyki w klasach pierwszych
Analiza próbnego egzaminu maturalnego z matematyki
5.
Organizowanie warsztatu pracy przy użyciu techniki komputerowej i urządzeń multimedialnych.
Wykorzystanie technik komputerowych do opracowania dokumentacji własnej: plan rozwoju zawodowego, sprawozdania, program autorski, ankiety, regulaminy, zgody itp.
Korzystanie z portali edukacyjnych dla nauczycieli.
Wykorzystanie Internetu do zapoznania się z ofertami szkoleń i warsztatów.
Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem różnych metod i form aktywizujących.
Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych, e – booków, platformy edukacyjnej MOODLE.
Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów multimedialnych, Internetu, aplikacji.
Korzystanie w czasie zajęć z tablicy multimedialnej, smartfonów.
Przygotowywanie prac klasowych, sprawdzianów, testów, dokumentacji szkolnej przy użyciu technik komputerowych.
Tworzenie kart pracy, krzyżówek itp.
Sporządzanie w formie wykresów wyników diagnozy ...