Dodaj publikację
Autor
Malwina Lubaszka
Data publikacji
2021-08-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
64

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przedstawiam swój aneks do planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego. Jestem nauczycielem języka angielskiego w szkole podstawowej.
 Pobierz (docx, 38,8 KB)

Podgląd treści

ANEKS DO PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

mgr Malwina Lubaszka

Szkoła Podstawowa nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Dąbrowie Górniczej, 01. września 2021 roku

Modyfikacja planu rozwoju zawodowego została napisana ze względu na zmianę miejsca pracy. Zawiera niezrealizowane zadania oraz nowe zadania, wynikające ze specyfiki pracy w nowej placówce.

1. Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Malwina Lubaszka

2. Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego

3. Miejsce rozpoczęcia stażu: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie

4. Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2020 r.

5. Miejsce kontynuacji stażu: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Dąbrowie Górniczej

6. Data rozpoczęcia stażu w Szkole Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Dąbrowie Górniczej: 01.09.2021 r.

7. Opiekun stażu: mgr ………………………………….

8. Czas trwania stażu: 1 rok i 9 miesięcy

9. Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2023 r.

Akty prawne:

Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. 2017 r. poz.1189).

Rozporządzenia MEN z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574).

Cele odbywanego stażu:

uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

(wg § 7 ust.1 pkt 1-8 Rozporządzenia MEN z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli):

uczestniczyć w pracach związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i innych statutowych zadań szkoły oraz wynikających z potrzeb szkoły i środowiska lokalnego;

doskonalić kompetencje w związku z wykonywanymi obowiązkami, zwłaszcza w zakresie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych;

prowadzić zajęcia w obecności opiekuna stażu w wymiarze co najmniej 4 godzin w roku szkolnym oraz dyrektora szkoły w wymiarze co najmniej jednej godziny w okresie stażu oraz omawiać je z osobą, w której obecności zajęcia zostały przeprowadzone;

przeprowadzić co najmniej 2 godziny zajęć otwartych dla nauczycieli szkoły, w której odbywa staż, oraz dokonać ich ewaluacji , w obecności , w miarę możliwości, innego nauczyciela języka angielskiego.

§ 7 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją ...