Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
CLAN 7 – NIVEL 3 – ROZKŁAD MATERIAŁU
L.P.
TEMAT
SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
MATERIAŁY
1
Lekcja organizacyjna – Jak będziemy pracować na lekcjach języka hiszpańskiego, zapoznanie z PSO
2
Udzielanie podstawowych informacji o sobie
Uzyskiwanie i udzielanie podstawowych informacji o sobie i innych– imię, wiek, zawód, miejsce zamieszkania; powitania, pozdrowienia, pożegnania.
Tworzenie pytań. Odmiana czasownika „ser”.
Formy czasowników w 1 i 2 os.l.poj. czasu teraźniejszego.
Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych
Piosenka (1), nagranie (2)
s. 4
3
Przedstawiamy swoją rodzinę.
Uzyskiwanie i udzielanie podstawowych informacji – imię, wiek, zawód, miejsce zamieszkania; powitania, pozdrowienia, pożegnania.
Nazywamy członków rodziny.
Tworzenie pytań.
Odmiana czasownika „vivir”.
Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych
Nagranie (3,4,5)
s. 5
4
Poznajemy liczebniki porządkowe.
Liczebniki porządkowe 1-10.
Liczebniki porządkowe 1-10 – użycie, zgodność liczby i rodzaju; tworzenie pytań.
Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych
Nagranie (6,7)
s.6
5
Ćwiczymy rozumienie tekstu.
Udzielanie informacji o sobie, liczebniki porządkowe 1-10.
Utrwalenie odmiany poznanych czasowników.
Czytanie, pisanie o sobie, przetwarzanie tekstu
Nagranie (9)
s.7
6
Opowiadamy o sposobach spędzania wolnego czasu.
Spędzanie wolnego czasu.
Odmiana czasowników w 1os. l.poj.
Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne, przetwarzanie tekstu, czytanie, pisanie.
Nagranie (10,11)
s.8
7
Opowiadamy o swoim wolnym czasie.
Spędzanie wolnego czasu, zwroty grzecznościowe.
Odmiana poznanych czasowników.
Czytanie, pisanie o swoim czasie wolnym, przetwarzanie tekstu.
s.9
8
Gra językowa – utrwalenie wiadomości.
Alfabet- utrwalenie, udzielanie informacji o sobie, liczebniki porządkowe 1-10, spędzanie wolnego czasu.
Odmiana poznanych czasowników, tworzenie pytań.
Słuchanie, mówienie.
Nagranie (8)
s.7, 9
9
Pracujemy na podstawie historyjki „Ya somos 7”.
Zwroty grzecznościowe, pożegnania i powitania, spędzanie wolnego czasu.
Tryb rozkazujący, odmiana czasownika „ser”.
Słuchanie, czytanie, rozumienie tekstu zawierającego nieznane słowa.
Nagranie (12)
s.10,11
10
Opisujemy swój dzień.
Czynnosci dnia codziennego, podawanie godziny.
Odmiana czasowników w 1 os. l.poj.
Słuchanie, czytanie, mówienie.
Piosenka (13), nagranie (14)
s.12,13
11
Opowiadamy o naszym typowym dniu.
Czynnosci dnia codziennego, podawanie dokładnego czasu.
Odmiana czasowników zwrotnych w l.poj.
Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych
Nagranie (15)
s.13
12
Określamy czas.
Podawanie czasu, czynności dnia codziennego.
Tworzenie pytań „¿A que hora...?”
Czytanie, słuchanie, pisanie , mówienie
Nagranie (16)
s.14
13
Ćwiczymy rozumienie tekstu „Por las mananas”.
Podawanie czasu, czynności dnia codziennego, dni tygodnia.
Odmiana czasowników w 1 os. l.poj. - utrwalenie
Czytanie, pisanie ...