Dodaj publikację
Autor
Małgorzata Skrobot
Data publikacji
2021-09-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
11

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Rozkład materiału do Clan 7
 Pobierz (docx, 35,6 KB)

Podgląd treści

CLAN 7 – NIVEL 3 – ROZKŁAD MATERIAŁU

L.P.

TEMAT

SŁOWNICTWO

GRAMATYKA

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE

MATERIAŁY

1

Lekcja organizacyjna – Jak będziemy pracować na lekcjach języka hiszpańskiego, zapoznanie z PSO

2

Udzielanie podstawowych informacji o sobie

Uzyskiwanie i udzielanie podstawowych informacji o sobie i innych– imię, wiek, zawód, miejsce zamieszkania; powitania, pozdrowienia, pożegnania.

Tworzenie pytań. Odmiana czasownika „ser”.

Formy czasowników w 1 i 2 os.l.poj. czasu teraźniejszego.

Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych

Piosenka (1), nagranie (2)

s. 4

3

Przedstawiamy swoją rodzinę.

Uzyskiwanie i udzielanie podstawowych informacji – imię, wiek, zawód, miejsce zamieszkania; powitania, pozdrowienia, pożegnania.

Nazywamy członków rodziny.

Tworzenie pytań.

Odmiana czasownika „vivir”.

Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych

Nagranie (3,4,5)

s. 5

4

Poznajemy liczebniki porządkowe.

Liczebniki porządkowe 1-10.

Liczebniki porządkowe 1-10 – użycie, zgodność liczby i rodzaju; tworzenie pytań.

Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych

Nagranie (6,7)

s.6

5

Ćwiczymy rozumienie tekstu.

Udzielanie informacji o sobie, liczebniki porządkowe 1-10.

Utrwalenie odmiany poznanych czasowników.

Czytanie, pisanie o sobie, przetwarzanie tekstu

Nagranie (9)

s.7

6

Opowiadamy o sposobach spędzania wolnego czasu.

Spędzanie wolnego czasu.

Odmiana czasowników w 1os. l.poj.

Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne, przetwarzanie tekstu, czytanie, pisanie.

Nagranie (10,11)

s.8

7

Opowiadamy o swoim wolnym czasie.

Spędzanie wolnego czasu, zwroty grzecznościowe.

Odmiana poznanych czasowników.

Czytanie, pisanie o swoim czasie wolnym, przetwarzanie tekstu.

s.9

8

Gra językowa – utrwalenie wiadomości.

Alfabet- utrwalenie, udzielanie informacji o sobie, liczebniki porządkowe 1-10, spędzanie wolnego czasu.

Odmiana poznanych czasowników, tworzenie pytań.

Słuchanie, mówienie.

Nagranie (8)

s.7, 9

9

Pracujemy na podstawie historyjki „Ya somos 7”.

Zwroty grzecznościowe, pożegnania i powitania, spędzanie wolnego czasu.

Tryb rozkazujący, odmiana czasownika „ser”.

Słuchanie, czytanie, rozumienie tekstu zawierającego nieznane słowa.

Nagranie (12)

s.10,11

10

Opisujemy swój dzień.

Czynnosci dnia codziennego, podawanie godziny.

Odmiana czasowników w 1 os. l.poj.

Słuchanie, czytanie, mówienie.

Piosenka (13), nagranie (14)

s.12,13

11

Opowiadamy o naszym typowym dniu.

Czynnosci dnia codziennego, podawanie dokładnego czasu.

Odmiana czasowników zwrotnych w l.poj.

Słuchanie, mówienie, reagowanie ustne i pisemne, przetwarzanie tekstu, stosowanie strategii komunikacyjnych

Nagranie (15)

s.13

12

Określamy czas.

Podawanie czasu, czynności dnia codziennego.

Tworzenie pytań „¿A que hora...?”

Czytanie, słuchanie, pisanie , mówienie

Nagranie (16)

s.14

13

Ćwiczymy rozumienie tekstu „Por las mananas”.

Podawanie czasu, czynności dnia codziennego, dni tygodnia.

Odmiana czasowników w 1 os. l.poj. - utrwalenie

Czytanie, pisanie ...