Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Nadolska
Data publikacji
2021-10-13
Średnia ocena
0,00
Pobrań
21

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela wspomagającego, języka polskiego, biblioteki.
 Pobierz (pdf, 90,0 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela

dyplomowanego

wg ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ

z dnia 26 lipca 2018 r.

w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2018 r., poz. 1574 ze zm.)

Na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967).

Okres trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy
Data rozpoczęcia: 01.09.2019 r.

Katarzyna Nadolska

Nauczyciel mianowany

Szkoła Podstawowa im. Dywizjonu 303 w Małkach

I. Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi
multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się;
(§ 8 ust. 3 pkt 1)

Zadanie/przedsięwzięcie

Formy i sposoby

Termin

Efekty

Dowody realizacji

realizacji

Wykorzystanie multipodręcznika
na zajęciach edukacji
wczesnoszkolnej oraz języka
polskiego.

W ciągu
stażu.

Korzystanie w codziennej pracy . W ciągu

stażu

Korzystanie ze strony
Gdańskiego Wydawnictwa
Oświatowego – interaktywne
zadania dla uczniów.

W ciągu
stażu.

Praca z aplikacjami podczas
lekcji.

W ciągu
stażu.

Stosowanie wybranych metod
aktywizujących podczas lekcji.

W ciągu
stażu.

Wykorzystanie w pracy
multipodręczników.

Wykorzystanie w pracy
monitorów interaktywnych,
tablicy multimedialnej,
Wykorzystanie w pracy
interaktywnych zadań.

Wykorzystanie w pracy
dostępnych aplikacji
rozwijających kompetencje
kluczowe, np. Polska inspiruje
czy też Math Duel.

Wykorzystanie w pracy
aktywizujących metod
nauczania, np. linia czasu,
drzewo decyzyjne, burza
mózgów, metaplan, portfolio,

Aktywizacja wszystkich
uczniów w proces lekcji.
Przygotowanie
ciekawszych zajęć
aktywizujących uczniów.
Aktywizacja wszystkich
uczniów w proces lekcji.

Wykorzystanie metod
aktywizujących w
procesie nauczania,
lepsze zmotywowanie
uczniów do pracy.
Rozwijanie kluczowych
kompetencji:
matematycznych,
informatycznych,
społeczno-obywatelskich,
wspieranie osobistego
rozwoju ucznia.
Rozwój patriotyzmu.
Wspomaganie
kształcenia, wzbogacanie
treści i formy przekazu.
Rozwój kompetencji
językowych, umiejętności

Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.

Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.

Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.

Lista aplikacji.

Scenariusze lekcji z
wykorzystaniem metod
aktywizujących, wytwory
prac dzieci.

praca metodą projektu, drama.

Wykorzystanie w procesie lekcji
narzędzi TIK (gałązka logiczna,
drzewo ambitnego celu,
chmurka do pokojowego
rozwiązywania konfliktów).

Wykorzystanie w procesie
nauczania map myśli, również
programów do tworzenia map
myśli typu X Mind 8, My Mind.

Stosowanie wybranych metod
aktywizujących podczas lekcji.

W ciągu
stażu.

Wykorzystanie programu do
tworzenia map myśli.

W ciągu
stażu.

uczenia się.
Wspomaganie
kształcenia, wzbogacanie
treści i formy przekazu.
Rozwój kompetencji
językowych, umiejętności
uczenia się.
Wspomaganie
kształcenia, rozwój
kompetencji
informatycznych.
Zmotywowanie dzieci do
uczenia się.

Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Wytwory prac uczniów.

Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Wytwory prac uczniów.

II. Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez
prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności ...