Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela
dyplomowanego
wg ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
z dnia 26 lipca 2018 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2018 r., poz. 1574 ze zm.)
Na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967).
Okres trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy
Data rozpoczęcia: 01.09.2019 r.
Katarzyna Nadolska
Nauczyciel mianowany
Szkoła Podstawowa im. Dywizjonu 303 w Małkach
I. Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi
multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się;
(§ 8 ust. 3 pkt 1)
Zadanie/przedsięwzięcie
Formy i sposoby
Termin
Efekty
Dowody realizacji
realizacji
Wykorzystanie multipodręcznika
na zajęciach edukacji
wczesnoszkolnej oraz języka
polskiego.
W ciągu
stażu.
Korzystanie w codziennej pracy . W ciągu
stażu
Korzystanie ze strony
Gdańskiego Wydawnictwa
Oświatowego – interaktywne
zadania dla uczniów.
W ciągu
stażu.
Praca z aplikacjami podczas
lekcji.
W ciągu
stażu.
Stosowanie wybranych metod
aktywizujących podczas lekcji.
W ciągu
stażu.
Wykorzystanie w pracy
multipodręczników.
Wykorzystanie w pracy
monitorów interaktywnych,
tablicy multimedialnej,
Wykorzystanie w pracy
interaktywnych zadań.
Wykorzystanie w pracy
dostępnych aplikacji
rozwijających kompetencje
kluczowe, np. Polska inspiruje
czy też Math Duel.
Wykorzystanie w pracy
aktywizujących metod
nauczania, np. linia czasu,
drzewo decyzyjne, burza
mózgów, metaplan, portfolio,
Aktywizacja wszystkich
uczniów w proces lekcji.
Przygotowanie
ciekawszych zajęć
aktywizujących uczniów.
Aktywizacja wszystkich
uczniów w proces lekcji.
Wykorzystanie metod
aktywizujących w
procesie nauczania,
lepsze zmotywowanie
uczniów do pracy.
Rozwijanie kluczowych
kompetencji:
matematycznych,
informatycznych,
społeczno-obywatelskich,
wspieranie osobistego
rozwoju ucznia.
Rozwój patriotyzmu.
Wspomaganie
kształcenia, wzbogacanie
treści i formy przekazu.
Rozwój kompetencji
językowych, umiejętności
Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Lista aplikacji.
Scenariusze lekcji z
wykorzystaniem metod
aktywizujących, wytwory
prac dzieci.
praca metodą projektu, drama.
Wykorzystanie w procesie lekcji
narzędzi TIK (gałązka logiczna,
drzewo ambitnego celu,
chmurka do pokojowego
rozwiązywania konfliktów).
Wykorzystanie w procesie
nauczania map myśli, również
programów do tworzenia map
myśli typu X Mind 8, My Mind.
Stosowanie wybranych metod
aktywizujących podczas lekcji.
W ciągu
stażu.
Wykorzystanie programu do
tworzenia map myśli.
W ciągu
stażu.
uczenia się.
Wspomaganie
kształcenia, wzbogacanie
treści i formy przekazu.
Rozwój kompetencji
językowych, umiejętności
uczenia się.
Wspomaganie
kształcenia, rozwój
kompetencji
informatycznych.
Zmotywowanie dzieci do
uczenia się.
Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Wytwory prac uczniów.
Scenariusze zajęć, zapisy
w dzienniku.
Wytwory prac uczniów.
II. Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez
prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności ...