Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 26 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W CZĘSTOCHOWIE
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 26 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W CZĘSTOCHOWIE
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Imię i nazwisko: mgr Magdalena Żurawska
Dyrektor placówki: mgr Grzegorz Konieczny
Opiekun stażu: mgr Marta Trzewiczek
Okres trwania stażu: 1 września 2021 r. – 31 maja 2024 r.
Podstawa prawna opracowania:
1. Rozdział 3a ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967)
2. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574)
Plan został zatwierdzony dnia: ................................................
…………………………………………………
podpis Dyrektora
- 1 -
§ 7, ust. 2, pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu
doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 3
Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej
lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją
Zadania
Formy realizacji
Terminy
Dowody realizacji
Przewidywane efekty
1. Poznanie
Analizowanie przepisów prawa
IX 2021 r.
Podanie do Dyrektora
Rozpoczęcie stażu
procedury
oświatowego dotyczących
o rozpoczęcie stażu
związanej
awansu zawodowego:
z awansem
Rozdział 3a ustawy z dnia
zawodowym
26 stycznia 1982 r. – Karta
Kontrakt z opiekunem stażu
Plan rozwoju zawodowego
Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r.
poz. 967)
Rozporządzenie Ministra
Edukacji Narodowej z dn. 26
lipca 2018 r. w sprawie
uzyskania stopni awansu
zawodowego przez nauczycieli
(Dz. U. z 2018r. poz.1574)
- 2 -
Napisanie i złożenie wniosku
o rozpoczęcie stażu
Opracowanie kontraktu
z opiekunem stażu
Opracowanie planu rozwoju
zawodowego
2. Samokształcenie
- Studiowanie literatury
W czasie trwania
Notatki własne, lista
Wykorzystywanie
z zakresu pedagogiki
stażu
literatury, lista adresów stron
zdobytej wiedzy w pracy
i psychologii, w tym
internetowych
z Uczniami, w tym
dotyczącej zespołu Aspergera
i spektrum autyzmu
- Przeglądnie blogów i stron
internetowych dotyczących
rzeczonej problematyki
z Uczniami z zespołem
Aspergera lub spektrum
autyzmu
3. Pogłębianie
- Udział w szkoleniach,
W czasie trwania
Zaświadczenia, certyfikaty
Wykorzystywanie
wiedzy
warsztatach metodycznych,
stażu
z zakresu
konferencjach, webinarach itp.,
pedagogiki,
odnoszących się do tematyki
psychologii
kształcenia i pełnienia funkcji
i dydaktyki
opiekuńczo-wychowawczej,
organizowanych przez RODN
zdobytej wiedzy
w praktyce, podczas
pracy z Uczniami
- 3 -
WOM w Częstochowie, ORE,
Portal Oświatowy, portale:
Szkolne Inspiracje,
Progresownia i inne.
- Poszukiwanie nowych form
Notatki własne
Stosowanie rozmaitych
pracy dydaktycznej ...