Dodaj publikację
Autor
Dorota Banko-Starzyk
Data publikacji
2022-02-24
Średnia ocena
2,00
Pobrań
28

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego. Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych; spełnienie wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego; podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły
 Pobierz (doc, 105,5 KB)

Komentarze

koma, 2022-02-27, ocena:

Obowiązkowe zadania, np. dostosowania, współpraca z rodzicami potraktowano jako "poszerzenie". To błąd.

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS

NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko: ....................................

Nazwa placówki: ...................................................

Zajmowane stanowisko: nauczyciel biologii, geografii, przyrody, nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne

Staż pracy pedagogicznej: 9 lat

Stopień awansu zawodowego: Nauczyciel mianowany

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 01. 09. 2019 r.

Planowana data zakończenia: 31. 05. 2022 r.

Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania
stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie uzyskiwania
stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
- Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (rozdział 3a - Awans zawodowy nauczycieli)

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych; spełnienie wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego; podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

|Zadania do wykonania |Formy i sposoby realizacji |Sposób dokumentacji |Termin realizacji |
| | | | |
|Czynności |Opracowanie planu rozwoju zawodowego |plan rozwoju zawodowego |wrzesień 2019r. |
|organizacyjne |Zapoznanie się z aktualnymi przepisami |nauczyciela. | |
| |prawa oświatowego dotyczącymi awansu | |I semestr roku |
| |zawodowego |notatki własne |szkolnego 2019/2020 |
| |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu | | |
| | | | |
| |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju | | |
| |zawodowego |wniosek o rozpoczęcie stażu |wrzesień 2019r. |
| | | | |
| | | |okres stażu |
| | | | |
| | | | |
| | |dokumentacja nauczyciela | |
| |Praca na lekcjach z wykorzystaniem metody |dokumentacja nauczyciela |okres stażu |
|Wykorzystywanie |projektu | | |
|nowatorskich metod i | | | |
|form pracy |Stosowanie na lekcjach elementów oceniania |wytwory uczniów, tj. | |
| |kształtującego |materiały dydaktyczne, |okres stażu |
| | |sprawdziany, karty pracy | |
| | | | |
|Udział w formach doskonalenia zawodowego |Uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach |zaświadczenia o odbyciu |Cały okres stażu |
| |m.in. na temat metodyki nauczania, wykorzystania |warsztatów, szkolenia | |
| |technologii w edukacji. |notatki własne | |
| | | | |
| |Wzbogacanie swojego warsztatu pracy o samodzielne | | |
| |przygotowanie różnorodnych pomocy dydaktycznych | | |
|Stosowanie wiedzy i umiejętności do doskonalenia|przydatnych zarówno w czasie lekcji, jak i zajęć | | |
|warsztatu pracy |rewalidacji indywidualnej. |Biblioteczka własnych pomocy dydaktycznych, |Cały okres stażu |
| | |materiałów edukacyjnych | |
| | | | |
| | | | |
| |Wykorzystanie metod aktywnych w | | |
| |bieżącej pracy z uczniami |Wykorzystanie podczas zajęć następujących metod: |Cały okres stażu, dostosowując do możliwości i |
|Wykorzystanie metod aktywizujących, |Stosowanie metod i technik ewaluacyjnych |burza mózgów, gry dydaktyczne, mapa myślowa, |tematyki zajęć |
|sprzyjających procesowi uczenia się | |doświadczenie, eksperyment, obserwacja, tarcza | |
| | |strzelnicza, | |
| | | | |
|Wykorzystanie technologii komputerowej i |Przygotowywanie materiałów dydaktycznych przy pomocy |Programy Power Point, Word, Exel, Paint |Cały okres ...