Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
koma, 2022-03-14, ocena:
W planie jest dużo błędów, np. doskonalenie zawodowe, diagnoza uczniów, dostosowania, ewaluacja to nie jest "poszerzenie zakresu działań szkoły". Student to nie nauczyciel, więc nie można do "dzielenia się wiedzą z nauczycielami". Do 4b) nie można wpisać studiów podyplomowych, udziału w akcjach czy pracy w różnych zespołach - ten punkt mówi o pełnieniu róznych funkcji (koordynatora, przewodniczącego, kuratora, egzaminatora,...) Kto chce z tego planu skorzystać, musi to robić bardzo ostrożnie.
Ewelina Korfanty - nauczyciel mianowany
ubiegający się o stopień nauczyciela dyplomowanego
Szkoła Podstawowa w Starej Wsi
Stara Wieś 790, 36-200 Brzozów
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Ewelina Korfanty
Szkoła Podstawowa w Starej Wsi
nauczyciel matematyki i fizyki
2 lata 9 miesięcy
13.09.2019r.
13.06.2022r.
Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż
Miejsce pracy i odbywania stażu:
Zajmowane stanowisko:
Okres odbywania stażu:
Data rozpoczęcia stażu:
Data zakończenia stażu:
Cele:
⎯ podniesienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych;
⎯ zdobycie stopnia awansu;
⎯ podniesienie jakości pracy szkoły;
⎯ Dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami;
⎯ Rozwój osobisty;
Wykształcenie:
⎯ 2004 – uzyskałam tytuł magistra kończąc Studia Wyższe na Uniwersytecie Rzeszowskim w Rzeszowie na Wydziale
Matematyczno-Przyrodniczym w zakresie Nauczania Matematyki;
⎯ 2007 – ukończyłam Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Rzeszowskim w Rzeszowie na Wydziale Matematyczno-
Przyrodniczym w zakresie Nauczania Fizyki i Informatyki.
PODSTAWA PRAWNA
DZIENNIK USTAW
RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Warszawa, dnia 16 sierpnia 2018 r. Poz. 1574
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego
przez nauczycieli na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela
(Dz. U. z 2018 r. poz. 967)
Przedstawiony poniżej plan rozwoju zawodowego, nauczyciela matematyki i fizyki
w Szkole Podstawowej w Starej Wsi zawiera plany i zamierzenia będące kontynuacją
pracy pedagogicznej i dydaktyczno-wychowawczej.
W związku z tym, iż realizacja niektórych zadań jest uwarunkowana czynnikiem
niezależnymi od nauczyciela plan rozwoju zawodowego może ulec modyfikacji
lub korekcie.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO. Ewelina Korfanty – nauczyciel mianowany ubiegający się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
Strona 2
CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO. Ewelina Korfanty – nauczyciel mianowany ubiegający się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
Strona 3
Lp.
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
SPOSÓB
TERMIN
DOKUMENTOWANIA
REALIZACJI
Zapoznanie się z procedurą awansu
1.
zawodowego na stopień
nauczyciela dyplomowanego.
Wniosek o rozpoczęcie stażu;
Plan rozwoju zawodowego;
Zaświadczenia
VIII – IX
2019r.
⎯ Wyszukiwanie i analiza przepisów
prawa oświatowego oraz informacji
dotyczących awansu zawodowego;
⎯ Opracowanie i wdrożenie planu awansu
zawodowego;
⎯ Udział w kursach i szkoleniach
organizowanych przez instytucje
pozaszkolne;
⎯ Gromadzenie dokumentów
potwierdzających realizację planu
rozwoju zawodowego;
Dokumentowanie realizacji planu
2.
Świadectwa, zaświadczenia,
Okres stażu
rozwoju zawodowego.
⎯ Praca nad uzyskaniem celu jakim jest
dyplomy, scenariusze
awans zawodowy na stopień
nauczyciela dyplomowanego;
3. Uczestniczenie w pracach organów
⎯ Współpraca z dyrekcją, nauczycielami,
szkoły związanych z realizacją
podstawowych funkcji
i wynikających z nich zadań.
Opracowanie sprawozdania
z realizacji planu rozwoju
zawodowego.
4.
5.
Ocena dorobku zawodowego.
pedagogiem szkolnym, rodzicami;
⎯ Praca w zespole przedmiotowym;
⎯ Opis realizacji planu, autoanaliza,
autorefleksja;
⎯ Uzyskanie pozytywnej oceny dorobku
zawodowego za okres stażu;
Złożenie wniosku o ...