Dodaj publikację
Autor
Justyna Stuba-Poppek
Data publikacji
2022-04-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
14

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Nauczane przedmioty: język polski, wychowanie do życia w rodzinie
 Pobierz (docx, 26,3 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego

nauczyciela mianowanego

ubiegającego się o stopień awansu

zawodowego nauczyciela

dyplomowanego

mgr Justyna Stuba

(nauczyciel mianowany)

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2018.

Data zakończenia stażu: 31.05.2021.

„Wszystko, czego się dotąd nauczyłeś, zatraci sens, jeśli nie potrafisz znaleźć zastosowania dla tej wiedzy.”

Paulo Coelho

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż:

mgr Justyna Stuba

Miejsce pracy:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Starogardzie Gdańskim Al. Jana Pawła II 4

Wykształcenie :

wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym

Posiadane kwalifikacje:

- Filologia polska: studia magisterskie,

- Bibliotekoznawstwo: studia podyplomowe,

- Wychowanie do Życia w Rodzinie: studia podyplomowe,

- Pedagogika Specjalna: studia podyplomowe.

Staż pracy: 13 lat

Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany

Nauczany przedmiot:

- język polski,

- Wychowanie do Życia w Rodzinie.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz. 967)

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574).

Cel podstawowy podejmowanego stażu:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Inne cele:

Rozwijanie swoich umiejętności zawodowych, podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły.

8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się:

Zadania podejmowane w okresie stażu

Formy i sposoby realizacji

Termin realizacji i uwagi

Udział w formach doskonalenia wiedzy i umiejętności do doskonalenia warsztatu pracy

Wykorzystanie metod aktywizujących, sprzyjających procesowi uczenia się

Udział w szkoleniach, kursach i konferencjach na temat metodyki nauczania języka polskiego oraz metodyki nauczania/pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz wykorzystania technologii w edukacji.

(Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku,

Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe,

„Pro Vobis” – Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna,

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku – szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów egzaminu ósmoklasisty z zakresu języka polskiego) oraz kursy i szkolenia e-learningowe lub organizowane przez instytucje, stowarzyszenia, np. Kociewskie Centrum Zdrowia.

Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem metod: burza mózgów, dyskusja panelowa, drama, metoda projektu, stacje zadaniowe, gry dydaktyczne…

Zaplanowanie i realizacja z uczniami projektu edukacyjnego.

wybór tematu

plan projektu

podział zadań

realizacja projektu

prezentacja wyników

zgodnie z harmonogramem CEN (pierwsze szkolenie – „Nauczyciel dyplomowany” 10.09.2018.

zgodnie z harmonogramem GWO

zgodnie z harmonogramem „Pro Vobis”

listopad/grudzień 2018

październik 2018

cały okres stażu, na większości lekcji

jeden projekt edukacyjny w wybranym roku stażu (lub więcej)

wrzesień

październik

listopad – kwiecień

maj

Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej.

Przygotowanie pomocy ...