Dodaj publikację
Autor
Anna Kalata
Data publikacji
2022-04-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
17

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej na miesiąc KWIECIEŃ 2021 w grupie 1, dzieci 3 letnie
 Pobierz (docx, 25,7 KB)

Podgląd treści

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej na miesiąc KWIECIEŃ 2021 w grupie 1

Kompetencje

kluczowe

Obszar z podstawy programowej

Cel edukacyjny

Temat zajęcia dydaktycznego

Chciałbym zostać sportowcem

1. komp. w zakresie tworzenia i rozumienia informacji;

IV.2 posługuje się językiem polskim w mowie zrozumiałej dla dzieci i osób dorosłych, mówi płynnie, wyraźnie, rytmicznie

Rozwijanie aktywności werbalnej. Zapobieganie powstawaniu wad wymowy.

1. ,,Słoneczko po deszczu”- ćwiczenia logorytmiczne na podstawie wiersza M. Kownackiej.

8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.

Rozwijanie umiejętności postępowania według instrukcji.

2. ,,Baletnica”- naklejanie gotowych elementów wyciętych z papieru.

5. komp. osobiste, społeczne, w zakresie uczenia się;

8. komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

IV.7. porusza się przy muzyce i do muzyki;

Zapoznanie ze słowami i melodią piosenki. Kształtowanie możliwości głosowych i wokalnych dzieci.

3. ,, Sposób na nudę”- wprowadzenie piosenki.

1.komp. w zakresie rozumienia i tworzenia informacji;

IV.8. wykonuje własne eksperymenty graficzne kredką, samodzielnie planuje ruch;

Rozwijanie kreatywności i wyobraźni plastycznej. Wdrażanie do staranności i estetyki pracy.

4. ,,Medal olimpijski”- malowanie farbą plakatową.

3.kom.matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych i technologii;

IV.12 klasyfikuje przedmioty według: wielkości, kształtu, koloru, przeznaczenia, układa przedmioty w grupy, szeregi.

Rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według wielkości i koloru.

5. ,,Duża piłka i mała piłka”- zabawa dydaktyczna.

5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;

I.5. uczestniczy w zabawach ruchowych;

Rozwijanie dużej motoryki.

,,Skaczące piłki”- zabawa ruchowa z elementem skoku

Chciałbym być kosmonautą

8..komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;

IV.7 eksperymentuje rytmem, głosem, dźwiękami i ruchem.

Naśladowanie ruchem opowiadanej treści przez nauczyciela. Kształtowanie umiejętności społecznych.

1. ,, Wyprawa w kosmos” – opowieść ruchowa .

8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.

Rozwijanie inwencji twórczej.

2.,,Latająca rakieta”- praca przestrzenna.

https://picklebums.com/make-a-flying-rocket/

8..komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;

IV.7, porusza się przy muzyce i do muzyki oraz wyraża ją ruchem

Kształtowanie wyobraźni i plastyki ciała, wyrażanie uczuć poprzez ekspresję muzyczno-ruchową.

3. ,,Ufoludki”- improwizacja ruchowa do piosenki.

8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;

IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.

Przyklejanie gotowych elementów. Doprowadzanie rozpoczętej ...