Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej na miesiąc KWIECIEŃ 2021 w grupie 1
Kompetencje
kluczowe
Obszar z podstawy programowej
Cel edukacyjny
Temat zajęcia dydaktycznego
Chciałbym zostać sportowcem
1. komp. w zakresie tworzenia i rozumienia informacji;
IV.2 posługuje się językiem polskim w mowie zrozumiałej dla dzieci i osób dorosłych, mówi płynnie, wyraźnie, rytmicznie
Rozwijanie aktywności werbalnej. Zapobieganie powstawaniu wad wymowy.
1. ,,Słoneczko po deszczu”- ćwiczenia logorytmiczne na podstawie wiersza M. Kownackiej.
8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.
Rozwijanie umiejętności postępowania według instrukcji.
2. ,,Baletnica”- naklejanie gotowych elementów wyciętych z papieru.
5. komp. osobiste, społeczne, w zakresie uczenia się;
8. komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
IV.7. porusza się przy muzyce i do muzyki;
Zapoznanie ze słowami i melodią piosenki. Kształtowanie możliwości głosowych i wokalnych dzieci.
3. ,, Sposób na nudę”- wprowadzenie piosenki.
1.komp. w zakresie rozumienia i tworzenia informacji;
IV.8. wykonuje własne eksperymenty graficzne kredką, samodzielnie planuje ruch;
Rozwijanie kreatywności i wyobraźni plastycznej. Wdrażanie do staranności i estetyki pracy.
4. ,,Medal olimpijski”- malowanie farbą plakatową.
3.kom.matematyczne oraz w zakresie nauk przyrodniczych i technologii;
IV.12 klasyfikuje przedmioty według: wielkości, kształtu, koloru, przeznaczenia, układa przedmioty w grupy, szeregi.
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według wielkości i koloru.
5. ,,Duża piłka i mała piłka”- zabawa dydaktyczna.
5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;
I.5. uczestniczy w zabawach ruchowych;
Rozwijanie dużej motoryki.
,,Skaczące piłki”- zabawa ruchowa z elementem skoku
Chciałbym być kosmonautą
8..komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;
IV.7 eksperymentuje rytmem, głosem, dźwiękami i ruchem.
Naśladowanie ruchem opowiadanej treści przez nauczyciela. Kształtowanie umiejętności społecznych.
1. ,, Wyprawa w kosmos” – opowieść ruchowa .
8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.
Rozwijanie inwencji twórczej.
2.,,Latająca rakieta”- praca przestrzenna.
https://picklebums.com/make-a-flying-rocket/
8..komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
5. komp. osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się;
IV.7, porusza się przy muzyce i do muzyki oraz wyraża ją ruchem
Kształtowanie wyobraźni i plastyki ciała, wyrażanie uczuć poprzez ekspresję muzyczno-ruchową.
3. ,,Ufoludki”- improwizacja ruchowa do piosenki.
8.komp. w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej;
IV.8 wykonuje własne eksperymenty graficzne , tworzy proste i złożone znaki, nadając im znaczenie.
Przyklejanie gotowych elementów. Doprowadzanie rozpoczętej ...