Dodaj publikację
Autor
Magdalena Żak
Data publikacji
2022-05-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
11

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (docx, 15,9 KB)

Podgląd treści

ANEKS DO PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

nauczyciela mianowanego

ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: Magdalena Żak-Mrówczyńska

Stanowisko: nauczyciel matematyki

Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2019 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2022 r.

CEL GŁÓWNY: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

CELE SZCZEGÓŁOWE:

1. Doskonalenie swoich metod i warsztatu pracy.2. Podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych.3. Podniesienie poziomu pracy szkoły oraz wspieranie rozwoju szkoły.4. Dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami.5. Rozwój osobisty.

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 poz. 967 i 2245 oraz Dz. U. 2019r. poz. 730)

- Ustawa z dnia 13 czerwca 2019r. o zmianie ustawy Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019r. poz. 1287)

W okresie stażu będę w szczególności:

1) podejmować działania mające na celu doskonalenie warsztatu pracy, w tym umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej – udział w kursach i szkoleniach;

2) realizować zadania służące podniesieniu jakości pracy szkoły – prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, wdrożenie innowacji, opieka nad SU;

3) pogłębiać wiedzę i umiejętności służące własnemu rozwojowi oraz podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielnie

lub przez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego – udział w kursach i szkoleniach, czytanie czasopism branżowych i stron internetowych poświęconych nauce matematyki;

oraz

4) przeprowadzę co najmniej 3 godziny zajęć otwartych dla nauczycieli oraz dokonam ich ewaluacji.

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

(§ 8 ust. 3 pkt 1)

Lp.

Zadania

Formy realizacji

Termin

Dowody realizacji

1.

Udział w formach doskonalenia i stosowanie wiedzy i umiejętności do doskonalenia warsztatu pracy

Udział w kursach i szkoleniach (zarówno stacjonarnych jak i e-learningowych) na temat:

- metodyki nauczania,

- wykorzystania technologii w edukacji itp.

Cały okres stażu

Certyfikaty, zaświadczenia

2.

Wykorzystanie metod aktywizujących, sprzyjających procesowi uczenia się

- Wykorzystanie metod aktywnych w bieżącej pracy z uczniami

- Zaplanowanie i realizacja z uczniami projektu edukacyjnego

- Prowadzenie zajęć dydaktyczno – wyrównawczych

- Prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównawczy MATEMATYKA z wykorzystaniem metody eksperymentu

Cały okres stażu

Rok szkolny 2021/2022

Cały okres stażu

Cały okres stażu

Wpisy w dzienniku lekcyjnym

Wpisy w dzienniku lekcyjnym

Dzienniki zajęć

Dzienniki zajęć

3.

Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej

- Przygotowanie pomocy dydaktycznych do pracy na lekcji przy pomocy komputera

- Przygotowanie sprawdzianów, kart pracy ucznia, testów, krzyżówek, analiz, diagnoz

- Uczestnictwo w kursach i szkoleniach komputerowych doskonalących umiejętność wykorzystywania ...