Dodaj publikację
Autor
Monika Chudzicka
Data publikacji
2022-05-09
Średnia ocena
0,00
Pobrań
44

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 39,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

mgr Moniki Chudzickiej

nauczyciela mianowanego

ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Liceum Ogólnokształcące im. Przemysława II w Rogoźnie

STANOWISKO: nauczyciel wychowania fizycznego

CZAS TRWANIA STAŻU: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2019 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2022 r.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2018 poz. 967 z późn. zm.);

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574).

CEL GŁÓWNY:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

CEL SZCZEGÓŁOWY:

Pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej;

Zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz szkoły;

Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych;

Osobisty rozwój;

Realizacja wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia

oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

L.P

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Termin realizacji

Sposoby realizacji, dokumentacja

1.

Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych i informacyjnych.

Doskonalenie i poszerzanie wiedzy informatycznej w celu wykorzystywania jej do planowania pracy własnej, pozyskiwania, gromadzenia i opracowywania informacji oraz organizowania pracy uczniów;

Opracowanie tabel i wyników przeprowadzanych testów sprawności fizycznej i sprawdzianów umiejętności ruchowych. Testy diagnozujące przeprowadzanie na początku i na końcu roku szkolnego. Analiza sprawności i wyciągnięcie wniosków. Samoocena osiągnięć uczniów;

Tworzenie scenariuszy lekcji, testów, kart pracy, kart sprawności fizycznej potrzebnej do pracy na przedmiocie;

Tworzenie dokumentacji niezbędnej w pracy dydaktyczno – wychowawczej: plany wychowawcze, plany profilaktyczne, plany i wymagania edukacyjne, plany pracy, regulaminy, arkusze, ankiety itp.

Na bieżąco

Opracowane materiały.

2.

Wykorzystywanie urządzeń i programów multimedialnych w pracy dydaktyczno – wychowawczej.

Przygotowanie i opracowanie scenariuszy lekcji w oparciu o informacje dostępne w internecie;

Prezentacje multimedialne o tematyce związanej z Edukacją Zdrowotną.

Według potrzeb

opracowane materiały,

prezentacje.

3.

Współpraca przy redagowaniu strony internetowej szkoły.

Prowadzenie i aktualizacja szkolnej strony internetowej o tematyce sportowej. Sporządzanie artykułów z przebiegu zawodów sportowych i wszelkich imprez sportowo- rekreacyjnych, zamieszczanych na stronę internetową szkoły.

Na bieżąco

sprawozdania

4.

Wykorzystywanie internetu oraz jego zasobów do prac służących podniesieniu jakości warsztatu pracy.

Wykorzystanie portali edukacyjnych i forów dyskusyjnych do wymiany poglądów na temat itp.: stosowania nowoczesnych, ciekawych metod pracy, inwencji twórczych oraz informacji związanych z pracą nauczyciela wychowania fizycznego i nauczyciela wychowawcy klasy;

Wykorzystanie zasobów internetu w celu uzyskania informacji na temat szkoleń, awansu zawodowego ...