Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ROCZNY PLAN PRACY ŚWIETLICY 2019/2020
Cel główny:
zapewnienie uczniom zorganizowanej opieki wychowawczej przed i po zakończonych obowiązkowych zajęciach edukacyjnych.
Świetlica szkolna realizuje zadania z zakresu opieki, wychowania i dydaktyki.
Mają one odzwierciedlenie w programie pracy, który w bieżącym roku oparty będzie o następujące obszary działań:
1.Zajęcia ruchowe obejmujące:
gry i zabawy rekreacyjne na boisku szkolnym i sali gimnastycznej
zajęcia sportowe (piłka nożna)
2.Zajęcia umuzykalniające
3.Zajęcia plastyczno – techniczne
4.Zajęcia czytelnicze i edukacyjne
Zajęcia realizowane będą wokół cykli tematycznych zaplanowanych na poszczególne tygodnie.
|TERMIN |TEMATY TYGODNIA I POSZCZEGÓLNYCH DNI |ZADANIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE |SPOSOBY REALIZACJI |
|WRZESIEŃ |2.09-6.09 | | |
| |WITAJ SZKOŁO , WITAJ ŚWIETLICO | | |
| |1. Poznajemy szkołę |-zapoznanie uczniów z regulaminem i harmonogramem świetlicy |-Co robimy w świetlicy, by było miło, przyjemnie, |
| |2. Poznajemy świetlicę |-wdrażanie do przestrzegania zasad zachowania |wesoło i ładnie –nasze pomysły. Pogadanka na temat |
| |3. Zasady panujące w świetlicy |obowiązujących w świetlicy |zachowania i poszanowania gier i zabawek |
| |4. Wspomnienia z wakacji |-integracja uczniów klas I i zachęcenie do wspólnej zabawy |świetlicowych. |
| | | |-wykonanie plakatu – NASZE ŚWIETLICOWE ZASADY |
| | | |−Plecak pełen wspomnień”-wakacyjne pamiątki, |
| | | |opowiadanie wakacyjnych przygód, rebusy i zagadki o |
| | | |tematyce wakacyjnej. |
| | | |-śpiewanie wakacyjnych piosenek |
| | | |−Zabawy integrujące –poznajemy się, uczymysię wspólnie|
| | | |bawić i pracować . |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|PAŹDZIERNIK | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|LISTOPAD | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|GRUDZIEŃ | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|STYCZEŃ | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|LUTY | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|MARZEC | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|KWIECIEŃ | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|MAJ | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|CZERWIEC | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |9.09-13.09 | | |
| |JESTEŚMY BEZPIECZNI W SZKOLE |- przypomnienie zasad bezpieczeństwa obowiązujących na terenie szkoły|−Bezpieczna droga do szkoły i ze szkoły –zapoznanie z |
| |I POZA NIĄ |-zapoznanie z zasadami bezpiecznego poruszania się po drodze |zasadami bezpiecznego poruszania się po chodniku, |
| |1.Bezpieczna szkoła |-utrwalenie wiadomości o znakach drogowych |przechodzenia przez jezdnię. Praca plastyczna „Moja |
| |2. Moja droga do szkoły | |droga do szkoły”, „Bezpieczne przejście przez |
| |3.Bądź przezorny na drodze | |ulicę”.−Czytanie wiersza W. Chotomskiej pt.: „Gdy |
| |4. Jaki to znak? | |zamierzasz przejść przez ulicę”. Burza mózgów „Po co |
| |5. Kodeks pieszego | |są znaki drogowe?”−Rozmowa na temat znaków drogowych |
| | | |na podstawie prezentacji multimedialnej. Wykonywanie i|
| | | |kolorowanie znaków drogowych i sygnalizacji świetlnej.|
| | | |−Rozwiązywanie krzyżówek i łamigłówek związanych z |
| | | |tematyką tygodnia. |
| | | |−Bezpieczna szkoła –zasady bezpieczeństwa na podwórku,|
| | | |korytarzu szkolnym, szatni, toalecie. |
| | | |−Pogadanka na temat „Nie czyń drugiemu, co tobie nie |
| | | |miłe”, burza mózgów. |
| | | | |
| |16.09-20.09 | | |
| |MOJA OKOLICA |-poznanie najbliższej okolicy | |
| |1.Miejsce ,w którym żyję |-poznanie historii swojej okolicy |- Pogadanki na temat naszego miejsca zamieszkania |
| |2.Instytucje w mojej okolicy |-uświadomienie konieczności dbania o czystość w najbliższym otoczeniu |-Rozmowa na tematy: co to jest ekologia?;jak dbać o |
| |3.Przyroda w mojej okolicy |-utrwalenie ...