Dodaj publikację
Autor
Monika Siedlecka
Data publikacji
2022-05-20
Średnia ocena
0,00
Pobrań
15

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Staż w latach 2019-2022, nauczyciel języka angielskiego, wicedyrektor.
 Pobierz (doc, 95,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

(Dz. U. poz. 1574 oraz z 2019 r. poz. 1650)

Imię i nazwisko: mgr Monika Siedlecka

Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Białej Rawskiej

Zajmowane stanowisko: nauczyciel języka angielskiego, wicedyrektor

Stopień zawodowy: nauczyciel mianowany

Wykształcenie: wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym

Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2019 r.

Planowana data zakończenia stażu: 31 maja 2022 r.

Cel główny:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Cele szczegółowe:

Pogłębianie wiedzy i umiejętności służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielne lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego.

Zagadnienia organizacyjne

|Zadania |Formy realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
|Poznanie procedury awansu zawodowego. |Analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego. |Wrzesień 2019 |Wniosek o rozpoczęcie stażu |
| | | | |
| |Opracowanie planu rozwoju zawodowego. | |Plan rozwoju zawodowego |
|Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego. |Gromadzenie materiałów i dokumentów. |Cały okres stażu |Potwierdzenia, |
| | | |zaświadczenia, |
| | | |opracowane materiały, |
| | | |zdjęcia |
|Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju |Autorefleksja, analiza i opis realizacji planu rozwoju zawodowego. |Maj 2022 |Sprawozdanie |
|zawodowego. | | | |

§ 8 ust. 3. pkt. 1.

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

|Zadania |Formy realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
|Pogłębianie wiedzy na temat metod aktywizujących oraz|Korzystanie z literatury fachowej, prenumeraty dwumiesięcznika „Horyzonty |Cały okres stażu | |
|udział w różnych formach doskonalenia i stosowanie |Anglistyki”, przeglądanie portali internetowych o tematyce pedagogicznej w celu | | |
|zdobytej wiedzy i umiejętności do doskonalenia |poszerzenia swojej wiedzy. | | |
|warsztatu pracy. |Udział w kursach, szkoleniach i webinarach na temat metodyki nauczania, | | |
| |wykorzystania narzędzi multimedialnych i informatycznych w procesie edukacji. | |Zaświadczenia, dyplomy, |
| |Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych. |Cały okres stażu |certyfikaty |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Cały okres stażu | |
|Wykorzystanie metod aktywizujących. |Stosowanie podczas zajęć różnorakich metod aktywizujących, m.in.: burzy mózgów, |Cały okres stażu | |
| |dramy, mapy pojęciowej, dyskusji panelowej, gier dydaktycznych, itp. | | |
|Wykorzystanie narzędzi multimedialnych |Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów multimedialnych, Internetu, tablicy |Cały okres stażu | |
|i informatycznych w pracy. |interaktywnej, gier komputerowych, smartfonów. | | |
|Wykorzystanie Internetu oraz jego zasobów |Przygotowanie pomocy dydaktycznych m.in. kart pracy ucznia, fiszek, gier | | |
| |planszowych, zestawów kart typu „memory”, diagnoz, analiz, i prezentacji |Cały okres stażu |Pomoce dydaktyczne |
| |multimedialnych. | | |
| |Wykorzystanie do pracy z uczniami takich aplikacji jak Quizlet, Kahoot, Quizizz, | | |
| |czy Learning Apps. | | |
| |Korzystanie z poczty elektronicznej, dziennika elektronicznego oraz mediów |Cały okres stażu | |
| |społecznościowych do kontaktu z nauczycielami, uczniami ...