Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Koleszuk
Data publikacji
2022-05-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
8

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 41,3 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Agnieszka Koleszuk

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: mgr Agnieszka Koleszuk

Stanowisko: Nauczyciel wspomagający w klasie 7

Nauczyciel plastyki w kl. 5 i 7

Nazwa i adres placówki: Szkoła Podstawowa nr 2 w Ząbkach im. Jana Kochanowskiego

ul. Batorego 11

05-091 Ząbki

Dyrektor: mgr Irena Małyszczuk

Data rozpoczęcia stażu: 01. 09. 2019 r.

Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy

Planowana data zakończenia stażu: 31. 05. 2022 r.

USTAWA z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 poz. 967 i 2245 oraz Dz. U. 2019r. poz. 730) Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli. Ustawa z dnia 13 czerwca 2019r. o zmianie ustawy Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019r. poz. 1287)

Posiadane kwalifikacje:

Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych - Oligofrenopedagogika (edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną).

Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych - Autyzm (edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu).

Fundacja „Atelier” w Warszawie - Kurs Grafik – Operator DTP

Centrum Edukacyjne „Nova” w Warszawie - Kurs grafiki komputerowej

Uniwersytet Warszawski - Studia podyplomowe – sztuka

Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku – edukacja plastyczna

Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku – edukacja początkowa

Studium nauczycielskie w Warszawie – wychowanie przedszkolne

CEL GŁÓWNY:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

CEL SZCZEGÓŁOWY:

Podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły.

Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych.

Rozwijanie swoich umiejętności zawodowych.

UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA W PRACY METOD AKTYWIZUJĄCYCH UCZNIA ORAZ NARZĘDZI MULTIMEDIALNYCH I INFORMATYCZNYCH, SPRZYJAJĄCYCH PROCESOWI UCZENIA SIĘ

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Lp.

Działania i zadania nauczyciela

Formy realizacji

Termin realizacji

Sposoby realizacji, wskazówki, dokumentacja

1.

Czynny udział w tworzeniu dokumentacji szkoły.

Wpisywanie tematów i ocen do dziennika elektronicznego i dzienników zajęć dodatkowych.

Pisanie ipet-ów i modyfikacji.

Pisanie programów rewalidacyjnych i ogólnorozwojowych.

Pisanie sprawozdań.

Dokonywanie wpisów na portalu office 365.

Prowadzenie kroniki szkoły.

Cały okres stażu

Dzienniki zajęć.

Ipety

Semestralne sprawozdania.

Kronika szkoły.

2.

Współpraca z rodzicami i środowiskiem rodzinnym.

Konsultacje indywidualne z rodzicami uczniów.

Organizowanie spotkań klasowych typu Wigilia.

Prowadzenie zeszytów kontaktów z rodzicami i zeszytów prac domowych.

Udział w zebraniach i spotkaniach z rodzicami.

Cały okres stażu

Zdjęcia.

Podziękowania.

3.

Stosowanie techniki komputerowej

Opracowywanie wszelkich dokumentów związanych z pracą nauczyciela wspomagającego i nauczyciela plastyki.

Opracowywanie grafik, plakatów i projektów z wykorzystaniem programów graficznych.

Korzystanie z informacji znajdujących się na portalach edukacyjnych ...