Dodaj publikację
Autor
Dorota Szamocka
Data publikacji
2022-05-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
21

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Propozycja planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (pdf, 136,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ

ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr … – nauczyciel języka angielskiego
Miejsce zatrudnienia: …
Okres stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2019 r.
Data zakończenia stażu: 31 maja 2022 r.

Podstawa prawna

● Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez

nauczycieli (Dz.U. z 2018 r., poz. 1574 ze zm.)

● Ustawa z 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2018 r., poz. 967 ze zm.)

Zadania wynikające z rozporządzenia

umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych,
sprzyjających procesowi uczenia się

§ 8 ust.3 pkt 1

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Termin

Udział w formach doskonalenia i stosowanie
wiedzy i umiejętności do doskonalenia
warsztatu pracy

Udział w kursach i konferencjach na temat
metodyki nauczania, wykorzystania technologii
w edukacji

Cały okres stażu

Wykorzystanie metod aktywizujących,
sprzyjających procesowi uczenia się

Wykorzystanie metod aktywizujących w
bieżącej pracy z uczniami:
Burza mózgów, dyskusja panelowa, linia czasu,
rybi szkielet, stacje zadaniowe itp.
Zaplanowanie i realizacja z uczniami: projektu
edukacyjnego

Cały okres stażu, na większości lekcji

1 projekt edukacyjny w wybranym roku stażu

Zadania do wykonania

Doskonalenie metod i form pracy

Stosowanie techniki komputerowej w pracy
pedagogicznej

Termin

na bieżąco, w okresie trwania stażu

Okres stażu

Okres stażu

Na bieżąco

Formy i sposoby realizacji

Samodzielne studiowanie literatury
pedagogicznej, wykorzystanie w pracy
rozwiązań proponowanych w literaturze
fachowej oraz źródłach internetowych
Wymiana doświadczeń z koleżankami i
poszukiwanie nowatorskich rozwiązań
problemów
Przygotowanie pomocy dydaktycznych do pracy
na lekcji przy pomocy komputera.

Przygotowanie sprawdzianów, kart pracy ucznia,
testów, krzyżówek, analiz, diagnoz,
Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem
programów multimedialnych, internetu,
aplikacji, Kahoot , Quizizz, Dysku Google,
Padlet, Learning Apps, kody QR, Facebook,
Answer Garden, Pic Collage korzystanie w
czasie zajęć z tablicy multimedialnej, tabletów,
smart fonów)
Wykonywanie projektów graficznych na
potrzeby szkoły.Opracowanie dyplomów,
wyróżnień, podziękowań, plakatów itp.

Termin

W razie potrzeby przez okres stażu

na bieżąco

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Stosowanie technologii komunikacyjnej w życiu
codziennym i pracy.

Wykorzystanie technologii informatycznej jako
źródła wiedzy

Elektroniczny kontakt z metodykiem, poradnią
psychologiczno-pedagogiczną, rodzicami,
nauczycielami.
Telefoniczny i elektroniczny kontakt z
uczniami.
Telefoniczny i elektroniczny kontakt z
nauczycielami z innych szkół.
Telefoniczny i elektroniczny kontakt z mediami
i przedstawicielami organizacji
samorządowych.
Przeglądanie stron internetowych o tematyce
metodyki nauczania języka angielskiego i
gromadzenie informacji tematycznych.
Pozyskiwanie z Internetu informacji dotyczących
prawa oświatowego oraz zasad uzyskania ...