Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Anna Karpińska
Stopień awansu: nauczyciel mianowany
Nauczany przedmiot: religia
Długość stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2019 r.
Planowany termin zakończenia stażu: 31.05.2022 r.
Szkoła: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 275 im. Artura Oppmana w Warszawie
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. 2018 poz.967 z póź. zm.)
Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. 2018 poz.1574)
Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych: podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły.
§ 8 ust. 1pkt.1
Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu pracy, w tym umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
Wymagania
Formy i sposoby realizacji
Termin
Sposób
dokumentowania
&8 ust.3 pkt.1
Umiejętność wykorzystania
w pracy
metod aktywizujących
ucznia oraz narzędzi
multimedialnych i informatycznych,
sprzyjających procesowi uczenia się.
1. Zastosowanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy
- wykorzystanie technologii informatycznej przy opracowywaniu różnych narzędzi pomiaru dydaktycznego (testów, sprawdzianów), redagowaniu sprawozdań, ogłoszeń; tworzeniu pomocy dydaktycznych, scenariuszy Jasełek, projektów itp.
- korzystanie z komputera, skanera, drukarki i kserokopiarki, tablicy interaktywnej, nagrań audio i video w codziennej pracy
- wykorzystanie programu Librus oraz Office 365 (Teamsy) do komunikacji z rodzicami, uczniami, nauczycielami i Dyrekcją SP 275 oraz XIX LO
-stosowanie metod aktywizujących opartych na technologii informatycznej oraz tradycyjnej formie jako środek do realizacji celów lekcji oraz rozwoju kompetencji kluczowych uczniów
-korzystanie z dostępnych w internecie materiałów dydaktycznych, portali, platform edukacyjnych
2. Wykorzystanie technologii informatycznej jako źródła wiedzy
- przeglądanie stron internetowych o tematyce edukacyjnej, pedagogicznej, katechetycznej i gromadzenie informacji tematycznych.
- bieżący monitoring strony Kurii warszawsko-praskiej Wydziału Katechetycznego
-korzystanie z portali edukacyjno- katechetycznych
-korzystanie z portali oświatowych
3. Komputerowe opracowanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym.
W ciągu stażu.
Przykładowe dokumenty, wydruki.
&8 ust.1 pkt.4
Przeprowadzenie co najmniej 3 godzin zajęć otwartych dla nauczycieli oraz dokonanie ich ewaluacji, w obecności, w miarę możliwości, nauczyciela-doradcy metodycznego w zakresie tych zajęć lub nauczyciela-konsultanta lub przedstawiciela organu sprawującego nadzór pedagogiczny.
Wymagania
Formy i sposoby realizacji
Termin
Sposób
dokumentowania
&8 ust.3 pkt.2
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach ...