Dodaj publikację
Autor
Anna Karpińska
Data publikacji
2022-06-01
Średnia ocena
0,00
Pobrań
58

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Kompletny plan awansu na dyplomowanego kończący się 31.05.2022 r.
 Pobierz (docx, 26,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Anna Karpińska

Stopień awansu: nauczyciel mianowany

Nauczany przedmiot: religia

Długość stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2019 r.

Planowany termin zakończenia stażu: 31.05.2022 r.

Szkoła: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 275 im. Artura Oppmana w Warszawie

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. 2018 poz.967 z póź. zm.)

Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. 2018 poz.1574)

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Inne cele: rozwijanie swoich umiejętności zawodowych: podniesienie jakości własnego warsztatu pracy oraz jakości pracy szkoły.

§ 8 ust. 1pkt.1

Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu pracy, w tym umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

Wymagania

Formy i sposoby realizacji

Termin

Sposób

dokumentowania

&8 ust.3 pkt.1

Umiejętność wykorzystania

w pracy

metod aktywizujących

ucznia oraz narzędzi

multimedialnych i informatycznych,

sprzyjających procesowi uczenia się.

1. Zastosowanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy

- wykorzystanie technologii informatycznej przy opracowywaniu różnych narzędzi pomiaru dydaktycznego (testów, sprawdzianów), redagowaniu sprawozdań, ogłoszeń; tworzeniu pomocy dydaktycznych, scenariuszy Jasełek, projektów itp.

- korzystanie z komputera, skanera, drukarki i kserokopiarki, tablicy interaktywnej, nagrań audio i video w codziennej pracy

- wykorzystanie programu Librus oraz Office 365 (Teamsy) do komunikacji z rodzicami, uczniami, nauczycielami i Dyrekcją SP 275 oraz XIX LO

-stosowanie metod aktywizujących opartych na technologii informatycznej oraz tradycyjnej formie jako środek do realizacji celów lekcji oraz rozwoju kompetencji kluczowych uczniów

-korzystanie z dostępnych w internecie materiałów dydaktycznych, portali, platform edukacyjnych

2. Wykorzystanie technologii informatycznej jako źródła wiedzy

- przeglądanie stron internetowych o tematyce edukacyjnej, pedagogicznej, katechetycznej i gromadzenie informacji tematycznych.

- bieżący monitoring strony Kurii warszawsko-praskiej Wydziału Katechetycznego

-korzystanie z portali edukacyjno- katechetycznych

-korzystanie z portali oświatowych

3. Komputerowe opracowanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym.

W ciągu stażu.

Przykładowe dokumenty, wydruki.

&8 ust.1 pkt.4

Przeprowadzenie co najmniej 3 godzin zajęć otwartych dla nauczycieli oraz dokonanie ich ewaluacji, w obecności, w miarę możliwości, nauczyciela-doradcy metodycznego w zakresie tych zajęć lub nauczyciela-konsultanta lub przedstawiciela organu sprawującego nadzór pedagogiczny.

Wymagania

Formy i sposoby realizacji

Termin

Sposób

dokumentowania

&8 ust.3 pkt.2

Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach ...