Dodaj publikację
Autor
Izabela Pora
Data publikacji
2022-06-02
Średnia ocena
0,00
Pobrań
331

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o uzyskanie stopnia nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 50,1 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O UZYSKANIE STOPNIA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Izabela Pora

Okres stażu:

1.IX.2019r. – 31.V.2022r.

Szkoły, w których odbywany był staż:

Zespół Placówek Oświatowych im. Janusza Korczaka w Drzycimiu

Stanowisko:

Nauczyciel matematyki i chemii

§ 8 ust.3 pkt.1

Umiejętność wykorzystania w pracy z metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

Zadania do wykonania

Sposoby realizacji

Termin realizacji

Efekty:

Stosowanie technologii komunikacyjnej.

Za pośrednictwem poczty elektronicznej:

- kontaktowałam się z moimi uczniami.

- przesyłałam im prezentacje, notatki, zadania, linki do filmów tematycznych i inne materiały dydaktyczne,

- komunikowałam się z innymi nauczycielami - przesyłałam im różnego rodzaju informacje, dokumenty, analizy, wysyłałam sprawozdania potrzebne do protokołów posiedzeń Rad Pedagogicznych oraz posiedzeń Zespołów Przedmiotowych,

- otrzymywałam informacje o nowościach wydawniczych,

- kontaktowałam się również z ośrodkami doskonalenia nauczycieli oraz zgłaszałam swój udział w szkoleniach i webinariach.

- Komunikowałam się z rodzicami uczniów

Okres stażu

Dla szkoły:

wzrost sprawności i efektywności pracy,

podnoszenie jakości pracy szkoły.

Dla nauczyciela:

podnosi poziom swojej wiedzy i umiejętności w posługiwaniu się technologią komputerową i informacyjną,

sprawny przepływ informacji między nauczycielem i uczniem,

sprawny przepływ informacji między nauczycielem i rodzicem ucznia

efektywna wymiana informacji i materiałów między nauczycielami,

sprawniejsza realizacja zadań i obowiązków, doskonalenie pracy własnej.

Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej.

Prowadziłam zajęcia z wykorzystaniem urządzeń i programów multimedialnych m. in. tablicy interaktywnej.

cyfrowej wersji podręczników,

zeszytów ćwiczeń i innych materiałów

z materiałów (multibooki, flipbooki,) i generatora testów dostępnych na stronie wydawnictwa Nowa Era, MAC, GWO.

Udoskonaliłam umiejętność obsługi narzędzi informatycznych wykorzystywanych przy tworzeniu interaktywnych materiałów dydaktycznych.

Prowadziłam lekcje i zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem programów multimedialnych, zasobów Internetu, tablicy multimedialnej oraz elektronicznych pomocy dydaktycznych.

W okresie pandemii w szerokim zakresie korzystałam z aplikacji udostępnionych przez Microsoft Office oraz platformy Google:

Teams – prowadzenie lekcji w formie wideokonferencji, tworzenie i ocenianie zadań oraz udostępnianie materiałów,

Testportal- przygotowywanie testów, sprawdzianów

Gmail – do komunikacji z uczniami,

Formularze Google – przygotowywanie testów, sprawdzianów, krótkich prac pisemnych i ankiet,

W trakcie nauczania zdalnego nagrywałam filmy z instrukcjami rozwiazywania zadań. Używałam do tego programu Active Presenter.

Korzystam z Internetu do zapoznawania się z ofertami szkoleń dotyczących zdalnego nauczania i wykładów dla nauczycieli,

Współpracowałam z pedagogiem szkolnym w celu rozwiązywania problemów uczniów, związanych ze zdalnym nauczaniem.

Wyszukiwałam w serwisie Youtube, Pistacja.tv, i udostępniałam na lekcji krótkie filmy pokazujące konstrukcje oraz doświadczenia chemiczne, których nie byłam w stanie pokazać w czasie zdalnego nauczania.

Korzystałam z translatora do komunikacji z ...