Dodaj publikację
Autor
Sylwia Tkacz
Data publikacji
2022-06-15
Średnia ocena
0,00
Pobrań
285

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie ma formę tabelaryczną dla ułatwienia przejrzystości informacji.
 Pobierz (docx, 21,6 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

1. Dane personalne:

* Imię i nazwisko: Sylwia Tkacz

* Nazwa szkoły, w której nauczyciel odbywał staż: Szkoła Podstawowa Specjalna nr 287 w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. J. P. Brudzińskiego w Warszawie

* Stanowisko: wychowawca zajęć pozalekcyjnych oddziałów neurologii i traumatologii

* Posiadane kwalifikacje:

- Studia magisterskie z zakresu pedagogiki społecznej

- Studia podyplomowe w zakresie nauk o rodzinie

- Studia podyplomowe w zakresie pedagogiki leczniczej

* Okres odbywania stażu: 1.09.2019-31.05.2022

2. W czasie stażu zrealizowałam zadania zawarte przeze mnie w planie rozwoju zawodowego. Sprawozdanie prezentuję w formie tabelarycznej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli z dnia 16 sierpnia 2018 (Dz. U. 2018r., poz. 1574).

§ 8 ust. 3 pkt. 1 Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

Zadania do wykonania

Formy i sposoby potwierdzenia zrealizowanych zadań

Efekt dla szkoły i nauczyciela

Doskonalenie i stosowanie wiedzy i umiejętności w rozwijaniu warsztatu pracy.

Stosowanie metod aktywizujących w pracy z uczniami.

* Brałam udział w kursach, wykładach, lekcjach, webinarach i konferencjach dotyczących pracy z uczniem, jego rozwoju i itp. organizowanych przez m.in. Instytut Nenckiego, Edunation, Zintegrowaną Platformę Edukacyjną, Strefę Psyche SWPS itp. (pełna lista szkoleń na końcu sprawozdania).

* Wykorzystywałam metody aktywizujące

w bieżącej pracy z uczniami tj. warsztaty, metoda projektu, burza mózgów, elementy zajęć sensorycznych.

* Opracowałam listę zabaw opartych na metodach aktywizujących dla dzieci z oddziału psychiatrii stacjonarnej w trakcie „lockdownu” pandemicznego.

* Obecność w kadrze szkoły stale aktywnego, poszukującego nauczyciela, rozszerzającego swoją wiedzę, podnoszącego swoje kwalifikacje.

* Wspieranie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

* Zaktywizowane dzieci chcące pracować i rozwijać swoją wiedzę i umiejętności.

* Wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka.

* Współpraca i pomoc personelowi medycznemu w zorganizowaniu czasu dzieciom na oddziale.

* Różnorodne zajęcia wzbogacone o nowe metody.

* Bardziej efektywna praca z podopiecznym.

* Wzrost wiedzy potrzebnej do odpowiedniego reagowania w trudnych, niecodziennych sytuacjach.

Stosowanie techniki komputerowej w pracy pedagogicznej

* Opracowywałam zajęcia o różnej tematyce dla dzieci w formie artykułów elektronicznych na stronę szkoły.

* Opracowałam wersję elektroniczną artykułów zawierających relację z przeprowadzonych przeze mnie warsztatów (wyplatanie bransoletek metodą KUMIHIMO) i konkursu „Puzzlowe opowiastki”.

* Korzystałam z zasobów elektronicznych oraz internetowej strony biblioteki w pracy na czasowym zastępstwie za kierownika biblioteki szkolnej

* Przygotowywałam pomoce dydaktyczne do pracy przy pomocy komputera.

* Prowadziłam zajęcia z wykorzystaniem programów multimedialnych, internetu, aplikacji, Dysku Google, Learning ...