Dodaj publikację
Autor
Monika Kalman
Data publikacji
2022-06-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
308

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie nauczyciela mianowanego na nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 154,5 KB)

Podgląd treści


Muszyna, 07.06.2021r.

SPRAWOZDANIE

Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

NA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Aneta Wróbel
Nauczyciel biologii, chemii, fizyki i przyrody

Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2018 r.
Data zakończenia stażu: 31 maja 2021 r.

Staż
Cel: uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r., Karta Nauczyciela;

2) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574)

Jestem nauczycielem mianowanym z 21-letnim stażem pracy zatrudnionym w Szkole Podstawowej. W roku 2005r. uzyskałam stopień nauczyciela mianowanego. Posiadając wymagane kwalifikacje określone w art.9, ust.1 pkt 1 Karty Nauczyciela złożyłam wniosek o rozpoczęcie stażu związanego z ubieganiem się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego. Staż rozpoczęłam 1 września 2018 r.
Posiadam tytuł magistra biologii który uzyskałam 07.07.2000r. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
W celu uzyskania dodatkowych kwalifikacji ukończyłam:
➢ 07.07.2003r. studia podyplomowe w zakresie chemii na Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,
➢ 11.07.2019r. studia podyplomowe w zakresie nauczania fizyki i przyrody w szkole podstawowej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Od początku mojej pracy zawodowej starałam się poszerzać wiedzę i umiejętności dotyczące wszystkich obszarów aktywności, wzbogacać swój warsztat pracy, realizować różnorodne projekty (w latach 2008-2015 byłam koordynatorem oraz brałam udział w wielu projektach unijnych co zostało docenione przez Dyrektora szkoły wnioskiem o Nagrodę Burmistrza).

Staż zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego rozpoczęłam 1 września 2018 roku Sporządzony przeze mnie plan, uwzględniający specyfikę i potrzeby szkoły, wyznaczył mi cele i kierunki aktywności zawodowej w okresie stażu. Brałam pod uwagę potrzeby i oczekiwania uczniów, rodziców i nauczycieli. Podejmowane przeze mnie doskonalenie zawodowe również miało służyć wzbogaceniu warsztatu i metod pracy, oraz nabywaniu nowych kwalifikacji i umiejętności, celem realizowania koncepcji pracy szkoły. Wpływ na w/w zadania miała również moja stała współpraca z innymi pracownikami oraz aktywny udział w pracach różnych zespołów. W trakcie stażu zadania zawarte w planie rozwoju zawodowego ulegały częściowym modyfikacjom, co wynikało z bieżących pojawiających się potrzeb oraz sytuacji epidemicznej która spowodowała zmianę formy nauczania, stosowanych narzędzi i metod pracy. Okres trwania stażu i jego analiza pozwala zweryfikować i dokonać oceny własnego warsztatu pracy i jego jakości, biorąc pod uwagę wpływ na uczniów. Priorytetami mojego działania w okresie stażu były podnoszenie jakości pracy poprzez realizację przeze mnie przedsięwzięć wykraczających poza wykonywane obowiązki oraz zdobycie dalszego doświadczenia w pracy dydaktycznej i wychowawczej. Dzięki realizacji ...