Dodaj publikację
Autor
Aneta Klimek
Data publikacji
2022-07-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
110

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan Rozwoju na mianowanego realizowany w szkole średniej
 Pobierz (docx, 27,5 KB)

Podgląd treści

…………. – nauczyciel kontraktowy

języka angielskiego ubiegający się o stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego

w …….

Opiekun stażu: …

Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2019 r.

Przewidywana data zakończenia stażu –31.05.2022 r.

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

§ 7 ust. 2, pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

Lp.

Zadania do wykonania i formy realizacji

Termin realizacji

1.

Współpraca z opiekunem stażuUstalenie zasad współpracy z opiekunem stażuAnaliza przygotowanego planu rozwojuAnaliza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego nauczycieli Analiza przygotowanego sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego za pierwszy rok (01.09.2019 – 31.08.2020)

wrzesień 2019r

wrzesień 2020r

2.

Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli

Obserwowanie i omawianie przeprowadzonych zajęćFormułowanie i analizowanie wniosków

Zgodnie zustaleniami opiekuna

3.

Prowadzenie i omawianie zajęć w obecności opiekuna stażu w wymiarze co najmniej 4godzin w roku szkolnym oraz dyrektora szkoły w wymiarze co najmniej jednej godziny w okresie stażu

Prowadzenie zajęć według przygotowanego konspektu Korzystanie z narzędzi multimedialnych i informatycznychOmawianie zajęćDokonywanie ewaluacji własnej pracy

Wdrażanie wyciągniętych wniosków do pracy

Zgodnie zustaleniami opiekuna i dyrektora

4.

Pogłębianie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnątrz szkolnym doskonaleniu

Uczestniczenie w wybranych formach zewnętrznego doskonalenia zawodowego, zgodnie z własnymi zainteresowaniami oraz potrzebami szkoły

Udział w szkoleniowych Radach Pedagogicznych

Udział w różnych instytucjonalnych formach kształcenia zawodowego (kursy, warsztaty, zajęcia otwarte, konferencje)

Zgodnie z harmonogramem szkoleń

5.

Rozbudowa własnego warsztatu pracy, samodoskonalenie Opracowywanie pomocy dydaktycznych

Poszerzanie wiedzy dotyczącej przepisów prawa w zakresie funkcjonowania szkoły poprzez analizę przepisów prawa oświatowego, analizę publikacji internetowychKorzystanie z portali, stron i internetowych poświęconych edukacji oraz nauczania języka angielskiego oraz czasopism, poradników metodycznych oraz literatury fachowej

Udział w zajęciach koleżeńskich

Cały okres stażu

6.

Konstruowanie własnych narzędzi pomiaru dydaktycznego, analiza przeprowadzonych testów, sprawdzianów.

Opracowywanie testów, sprawdzianów i narzędzi mających na celu sprawdzanie poziomu wiadomości i umiejętności uczniów

Przeprowadzanie analizy uzyskanych wyników i osiągnięć uczniów, informowanie wychowawców

Cały okres stażu

7.

Uczestnictwo w pracach związanych z realizacja zadań szkołyUdział w posiedzeniach i szkoleniach Rady Pedagogicznej

Współpraca w przygotowaniu uroczystości i wydarzeń szkolnych takich jak np.: Dzień Św. Patryka, Europejski Dzień Języków

Praca w zespołach: wychowawczych, przedmiotowych

Praca w komisjach powoływanych w szkole.

Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązkami wychowawcy, wpisy w dziennikach lekcyjnych i arkuszach ocen.

Zgodnie z planem pracy Rady Pedagogicznej

Zgodnie z terminami

§ 7 ust. 2, pkt 2

Umiejętność rozpoznawania potrzeb rozwojowych uczniów i ...