Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA
KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Okres stażu: od 01.09.2022 roku do 31.05. 2023 roku
mgr Marta Badowska
Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Komorowskiego nr 49 w Gdańsku
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Podstawa prawna:
- Art. 9d ust. 1 Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jedn.Dz.U. z 2021 r. poz.1762 ze zm.),
- par. 3 ust. 2Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia. 26 lipca 2018 w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez
nauczycieli (tekst jedn.Dz.U. z 2020 r. poza 2200)
- art.. 10 ust. 3 Ustawy z 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz. 1730).
I. DANE OSOBOWE
Imię i nazwisko nauczyciela kontraktowego: mgr Marta Badowska
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku
Stanowisko: Nauczyciel - terapeuta.
Kwalifikacje:
•
•
•
•
•
Studia magisterskie jednolite – Filologia Klasyczna, Uniwersytet Gdańsku, specjalność: nauczyciel
Studia podyplomowe – Terapia pedagogiczna, Uniwersytet Gdański
Studia podyplomowe – Oligofrenopedagogika, GWSH
Studia podyplomowe – Surdopedagogika, WSKZ
Kurs kwalifikacyjny – Zarządzanie placówką oświatową, ODN Oświata - Lingwista
II. STAŻ
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2022
Długość stażu: 9 miesięcy
Opiekun stażu: mgr Jolanta Cholewczyńska
Planowana data ukończenia stażu: 31.05.2023
III. CELE STAŻU:
Cel główny: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Cele szczegółowe:
➢ § 7 ust. 1 pkt 1 - Uczestniczenie w pracach związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i innych
statutowych zadań szkoły oraz wynikających z potrzeb szkoły i środowiska lokalnego;
➢ § 7 ust. 1 pkt 2- Doskonalenie kompetencji w związku z wykonywanymi obowiązkami, zwłaszcza w zakresie kształcenia uczniów ze
specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych;
➢ § 7 ust. 1 pkt 3- Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu w wymiarze co najmniej 4 godziny w roku szkolnym oraz dyrektora
szkoły w wymiarze co najmniej jednej godziny w okresie stażu oraz omawianie ich z osobą, w której obecności zajęcia zostały
przeprowadzone;
➢ § 7 ust. 1 pkt 4- Przeprowadzenie co najmniej 2 godziny zajęć otwartych dla nauczycieli szkoły, w której odbywa staż oraz dokonanie
ich ewaluacji w obecności, w miarę możliwości nauczyciela doradcy metodycznego w zakresie tych zajęć.
IV. PLAN DZIAŁANIA
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek
wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
§ 7 ust. 2 pkt 1
ZADANIA
1. Nawiązanie
współpracy
z opiekunem stażu.
2. Doskonalenie
umiejętności
zawodowych w zakresie
pracy dydaktyczno-
wychowawczej
i opiekuńczej.
FORMY I SPOSÓB REALIZACJI
1 ...