Dodaj publikację
Autor
Marta Badowska
Data publikacji
2022-10-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
83

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego - nauczyciel kontraktowy (terapeuta pedagogiczny) na mianowanego.
 Pobierz (pdf, 256,2 KB)

Podgląd treści




PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA

KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Okres stażu: od 01.09.2022 roku do 31.05. 2023 roku

mgr Marta Badowska

Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Komorowskiego nr 49 w Gdańsku

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO


Podstawa prawna:
- Art. 9d ust. 1 Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tekst jedn.Dz.U. z 2021 r. poz.1762 ze zm.),
- par. 3 ust. 2Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia. 26 lipca 2018 w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez
nauczycieli (tekst jedn.Dz.U. z 2020 r. poza 2200)
- art.. 10 ust. 3 Ustawy z 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz. 1730).

I. DANE OSOBOWE

Imię i nazwisko nauczyciela kontraktowego: mgr Marta Badowska

Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa im. Ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku

Stanowisko: Nauczyciel - terapeuta.

Kwalifikacje:

Studia magisterskie jednolite – Filologia Klasyczna, Uniwersytet Gdańsku, specjalność: nauczyciel

Studia podyplomowe – Terapia pedagogiczna, Uniwersytet Gdański

Studia podyplomowe – Oligofrenopedagogika, GWSH

Studia podyplomowe – Surdopedagogika, WSKZ

Kurs kwalifikacyjny – Zarządzanie placówką oświatową, ODN Oświata - Lingwista


II. STAŻ

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2022

Długość stażu: 9 miesięcy

Opiekun stażu: mgr Jolanta Cholewczyńska

Planowana data ukończenia stażu: 31.05.2023

III. CELE STAŻU:

Cel główny: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

Cele szczegółowe:

➢ § 7 ust. 1 pkt 1 - Uczestniczenie w pracach związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i innych

statutowych zadań szkoły oraz wynikających z potrzeb szkoły i środowiska lokalnego;

➢ § 7 ust. 1 pkt 2- Doskonalenie kompetencji w związku z wykonywanymi obowiązkami, zwłaszcza w zakresie kształcenia uczniów ze

specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów szczególnie uzdolnionych;

➢ § 7 ust. 1 pkt 3- Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu w wymiarze co najmniej 4 godziny w roku szkolnym oraz dyrektora

szkoły w wymiarze co najmniej jednej godziny w okresie stażu oraz omawianie ich z osobą, w której obecności zajęcia zostały

przeprowadzone;

➢ § 7 ust. 1 pkt 4- Przeprowadzenie co najmniej 2 godziny zajęć otwartych dla nauczycieli szkoły, w której odbywa staż oraz dokonanie

ich ewaluacji w obecności, w miarę możliwości nauczyciela doradcy metodycznego w zakresie tych zajęć.

IV. PLAN DZIAŁANIA

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek

wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

§ 7 ust. 2 pkt 1

ZADANIA
1. Nawiązanie
współpracy
z opiekunem stażu.

2. Doskonalenie
umiejętności
zawodowych w zakresie
pracy dydaktyczno-
wychowawczej
i opiekuńczej.

FORMY I SPOSÓB REALIZACJI
1 ...