Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Celmer
Data publikacji
2022-10-31
Średnia ocena
0,00
Pobrań
38

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (docx, 42,0 KB)

Podgląd treści

PLAN

ROZWOJU ZAWODOWEGO

Katarzyny Celmer

nauczyciela kontraktowego

w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 w Płocku

ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego

Czas odbywania stażu: 2 lata i 9 miesięcy (01.09.2020 – 31.05.2023)

Opiekun stażu: mgr Agnieszka Pawłowska

Dyrektor Placówki Oświatowej: mgr Iwona Romana Załęska

Akty prawne:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2018 r. poz. 1574 ze zm.),

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 ze zm.).

Cel główny: Pogłębianie wiedzy i umiejętności, poszerzanie własnego warsztatu pracy poprzez doskonalenie zawodowe w celu podniesienia efektywności działań wychowawczo – dydaktycznych. Uzyskanie stopnia nauczyciela mianowanego.

§ 7. ust 2. pkt 1

„Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły”;

ZADANIA

FORMY I SPOSÓB REALIZACJI

TERMIN

UWAGI

1. Nawiązanie współpracyz opiekunem stażu.

1. Zawarcie kontraktu i ustalenie zasad współpracy.2. Analiza przygotowanego planu rozwoju.3. Analiza opracowanego sprawozdania z planu rozwoju zawodowego.

Wrzesień 2020Wrzesień 2020  Maj 2023

2. Doskonalenie umiejętności zawodowych w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczeji opiekuńczej.

1. Udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego: szkoleniach, warsztatach, kursach – zgodnie z własnymi zainteresowaniami i potrzebami placówki, w szczególności dotyczących dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

2. Uczestniczenie w szkoleniowych zebraniach Rady Pedagogicznej.

3. Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli oraz ich omówienie z nauczycielem prowadzącym zajęcia.

4. Korzystanie z portali, stron internetowych poświęconych pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

5. Korzystanie z czasopism, poradników metodycznych, literatury fachowej.

6. Gromadzenie własnej bazy materiałów i pomocy dydaktycznych.

7. Prowadzenie i tworzenie dokumentacji przedszkolnej (dziennik zajęć, IPET, WOPFU).

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

3. Dbanie o estetykę

i wyposażenie sali przedszkolnej.

1. Pozyskiwanie odpowiedniego wyposażenia sali oraz pomocy dydaktycznych.

2. Angażowanie dzieci w pomoc przy wykonywaniu prac plastycznych i dekoracji.

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

4. Aktywne uczestnictwo

w pracach związanych

z realizacją zadań przedszkola.

1. Aktywny udział w zebraniach Rady Pedagogicznej.

2. Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji przedszkolnej.

Cały okres trwania stażu

Cały okres trwania stażu

5. Współpraca przy organizowaniu uroczystości przedszkolnych.

1. Organizowanie lub współorganizowanie uroczystości przedszkolnych, imprez, akcji, zgodnie z harmonogramem przedszkola.

Cały okres trwania stażu ...