Dodaj publikację
Autor
Justyna Witek
Data publikacji
2022-11-13
Średnia ocena
2,00
Pobrań
42

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego
 Pobierz (docx, 41,0 KB)

Komentarze

koma, 2022-11-15, ocena:

Dużo błędów... Pierwszy na stronie tytułowej: 1 września 2022 r. nie było żadnego rozporządzenia o awansie. Podstawą dla Ciebie było rozporządzenie z 26 lipca 2018 r w sprawie uzyskiwania stopni awansu. Platforma internetowa to nie jest metoda aktywizująca, tylko narzędzie informatyczne. Promowanie szkoły to nie jest metoda aktywizująca... Zajęcia w obecności dyrektora i opiekuna to nie jest dzielenie się wiedzą, bo z nimi dzielić się nie musisz, oni Ciebie uczą. Pogłębianie wiedzy z dydaktyki umieściłaś w problematyce środowiska lokalnego. Ojojoj.... Chyba trzeba to wszystko poprawić.

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

mgr Justyna Witek

nauczyciel kontraktowy – przedmiot chemia

Zespół Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie

Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2022

Planowany termin zakończenia stażu – 31.05.2024

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 września 2022 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu

zawodowego przez nauczycieli.

Plan może ulec korekcie w trakcie trwania stażu.

Podstawowe informacje o nauczycielu

Imię i nazwisko: Justyna Witek

Miejsce pracy: Zespół Szkół im. Hugona Kołłątaja w Jordanowie

Posiadane kwalifikacje: Wyższe studia magisterskie na kierunku chemia – Uniwersytet Gdański - Wydział Chemii i Ochrony Środowiska, z przygotowaniem pedagogicznym

Pełniona funkcja, nauczany przedmiot: nauczyciel chemii

Posiadany stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy

Okres trwania stażu: 1 rok i 9 miesięcy

Rozpoczęcie stażu: 01 września 2022r.

Zakończenie stażu: 31 maja 2024r.

7. Opiekun stażu: mgr Magdalena Kornaś

§ 7 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

Zadania do wykonania

Formy realizacji

Termin realizacji

Potwierdzenie realizacji

1. Poznanie procedury awansu zawodowego.

- analiza przepisów prawa oświatowego

- założenie teczki “Awans zawodowy”

- uczestnictwo w szkoleniu o tematyce związanej z procedurami awansu zawodowego

wrzesień 2022

październik 2022

- napisanie wniosku o umożliwienie odbycia stażu

- teczka “Awans zawodowy”

- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

2. Nawiązanie współpracy z opiekunem stażu.

-zawarcie kontraktu z opiekunem stażu

- ustalenie terminów spotkań z opiekunem stażu

- analiza przygotowanego planu rozwoju zawodowego

wrzesień 2022

- plan rozwoju zawodowego,

- kontrakt z opiekunem stażu

3. Doskonalenie warsztatu i metod pracy pedagogicznej.

- opracowanie przedmiotowego systemu oceniania z chemii

- opracowanie planów wynikowych z chemii

- opracowanie planu pracy i sprawozdania z pracy Zespołu Przedmiotów Przyrodniczych

- stosowanie aktywnych metod nauczania

-zróżnicowanie form pracy z uczniem

- opracowanie pomocy dydaktycznych: karty pracy, testy, sprawdziany, gazetki, prezentacje

- obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu

-prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu

- ewaluacja własnych działań, bieżący obraz własnej pracy, monitorowanie własnych osiągnięć, uzupełnianie braków

- gromadzenie własnej biblioteki warsztatu pracy

- uczestnictwo w szkoleniach wewnątrzszkolnych oraz zorganizowanych we własnym zakresie

- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Narodową Agencję w ramach pełnienia funkcji koordynatora projektu Erasmus+

-analiza wyników diagnozy w klasie pierwszej po szkole podstawowej,

-analiza wyników egzaminu maturalnego

- przygotowanie i opracowanie wewnątrzszkolnego konkursu chemicznego

okres stażu

wrzesień i czerwiec

okres stażu

grudzień

- PSO z chemii, plany wynikowe, testy, ankiety,

sprawdziany, arkusze obserwacji zajęć, konspekty z prowadzonych zajęć, opracowane wyniki ankiet uczniów dotyczące nauczania, zaświadczenia o ukończonych ...