Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.
Przygotowała: mgr Edyta Walentek
Przedmiot
Edukacja plastyczna.
Czas
45 min
Temat
Jesień złota-jesień słota. Barwy podstawowe i pochodne. Barwy kontrastowe.
Utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
Cele nauczania
- rozumienie poleceń,
- rozumienie słuchanej piosenki
- rozumienie nazw kolorów w języku angielskim
- rozpoznawanie pisemnych form nazw kolorów: red, black, green, blue, yellow, red, pink, gray, white, purple, orange
Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia
Uczniowie będą potrafili:
- rozpoznawać i nazywać kolory
- rozpoznawać pisemne formy ww. kolorów w języku angielskim,
- rozumie polecenia
Umiejętności poznawcze
Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.
Funkcje językowe
Rozumienie ze słuchu nazw kolorów w języku angielskim.
Kluczowe słownictwo i zwroty.
Słownictwo:
Nazwy kolorów w języku angielskim: red, black, green, blue, yellow, red, pink, gray, white, purple, orange
Zwroty/ struktury językowe:
- Hello everyone/ Let’s start !
- Good, fine, well done, great, very good
- Show the color …blue
- Let’s sing the song !
- Tell me, what do you see?
Metoda CLIL podczas zajęć.
- piosenka –zabawa ruchowa: https://youtu.be/Asb8N0nz9OI
- ćwiczenie – dopasowywanie podpisów nazw kolorów do obrazka.