Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
6

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Jesień złota-jesień słota. Barwy podstawowe i pochodne. Barwy kontrastowe. Utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.
 Pobierz (docx, 129,0 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja plastyczna.

Czas

45 min

Temat

Jesień złota-jesień słota. Barwy podstawowe i pochodne. Barwy kontrastowe.

Utrwalenie nazw kolorów w języku angielskim.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozumienie słuchanej piosenki

- rozumienie nazw kolorów w języku angielskim

- rozpoznawanie pisemnych form nazw kolorów: red, black, green, blue, yellow, red, pink, gray, white, purple, orange

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać kolory

- rozpoznawać pisemne formy ww. kolorów w języku angielskim,

- rozumie polecenia

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Rozumienie ze słuchu nazw kolorów w języku angielskim.

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

Nazwy kolorów w języku angielskim: red, black, green, blue, yellow, red, pink, gray, white, purple, orange

Zwroty/ struktury językowe:

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show the color …blue

- Let’s sing the song !

- Tell me, what do you see?

Metoda CLIL podczas zajęć.

- piosenka –zabawa ruchowa: https://youtu.be/Asb8N0nz9OI

- ćwiczenie – dopasowywanie podpisów nazw kolorów do obrazka.