Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
5

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Światowy Dzień Jabłka.
 Pobierz (docx, 534,2 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja społeczna / Edukacja plastyczna

Czas

45 min

Temat

Światowy Dzień Jabłka.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozumienie słuchanej piosenki

- rozpoznawanie nazw owoców, kolorów, wielkość

- rozpoznawanie pisemnych form nazw w języku angielskim:

apple, red, green, yellow, peach, pear,plum, small, big

- budowanie krótkich zdań o jabłku,

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać owoce, kolory, wielkości,

- rozpoznawać pisemne formy ww. wyrazów w języku angielskim,

- budować krótkie zdania

- stosować się do poleceń

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Opisanie swojego jabłka ( kolor, wielkość).

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

apple, red, green, yellow, peach, pear,plum, small, big

Zwroty/ struktury językowe:

- Do you like….?

- I like…/ I don’t like…

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show your picture.

- Let’s sing the song !

- Let’s watch the presentation !

-How many…?

- What is this? (co to jest?) , What colour is it? (Jakiego to jest koloru?) Is it big? (czy jest duże?), Is it small? (czy jest małe?)

Metoda CLIL podczas zajęć.

- prezentacja „All about apple”

http://fliphtml5.com/xpska/ruef/basic

- piosenki - https://youtu.be/r5WLXZspD1M

https://youtu.be/f_CYqTpsgkI

- kartki obrazkowe z nazwami owoców (dopasowywanie podpisów do obrazka), kolorów w języku angielskim

small big

red green yellow

peach pear

plum