Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
26

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Dzień Babci i Dzień Dziadka. Grandparents Day.
 Pobierz (docx, 515,4 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja plastyczna/ Edukacja społeczna

Czas

45 min

Temat

Dzień Babci i Dzień Dziadka.

Grandparents Day.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozumienie słuchanej piosenki

- rozpoznawanie członków rodziny (ze słuchu),

- rozpoznawanie pisemnych form nazw członków rodziny w języku angielskim: family, baby, brother, sister, mother, father, grandmother, grandfather

- budowanie krótkich zdań o swojej rodzinie.

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać członków rodziny,

- rozpoznawać pisemne formy ww. nazw członków rodziny w języku angielskim,

- budować krótkie zdania

- stosować się do poleceń

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Uczeń opisują prostymi zdaniami swoją rodzinę. ( I have got…..)

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo: family, baby, brother, sister, mother, father, grandmother, grandfather

Zwroty/ struktury językowe:

I have got….

- I love …

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Let’s sing the song !

Metoda CLIL podczas zajęć.

- piosenki – https://youtu.be/JiSwLNcy_oo

LearningApps:

https://learningapps.org/view8774005

https://learningapps.org/view5105325

https://learningapps.org/view5105340

https://learningapps.org/view11413644

https://learningapps.org/view12433430

-karty obrazkowe- członkowie rodziny

Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b