Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.
Przygotowała: mgr Edyta Walentek
Przedmiot
Edukacja plastyczna/ Edukacja społeczna
Czas
45 min
Temat
Dzień Babci i Dzień Dziadka.
Grandparents Day.
Cele nauczania
- rozumienie poleceń,
- rozumienie słuchanej piosenki
- rozpoznawanie członków rodziny (ze słuchu),
- rozpoznawanie pisemnych form nazw członków rodziny w języku angielskim: family, baby, brother, sister, mother, father, grandmother, grandfather
- budowanie krótkich zdań o swojej rodzinie.
Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia
Uczniowie będą potrafili:
- rozpoznawać i nazywać członków rodziny,
- rozpoznawać pisemne formy ww. nazw członków rodziny w języku angielskim,
- budować krótkie zdania
- stosować się do poleceń
Umiejętności poznawcze
Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.
Funkcje językowe
Uczeń opisują prostymi zdaniami swoją rodzinę. ( I have got…..)
Kluczowe słownictwo i zwroty.
Słownictwo: family, baby, brother, sister, mother, father, grandmother, grandfather
Zwroty/ struktury językowe:
I have got….
- I love …
- Hello everyone/ Let’s start !
- Good, fine, well done, great, very good
- Let’s sing the song !
Metoda CLIL podczas zajęć.
- piosenki – https://youtu.be/JiSwLNcy_oo
LearningApps:
https://learningapps.org/view8774005
https://learningapps.org/view5105325
https://learningapps.org/view5105340
https://learningapps.org/view11413644
https://learningapps.org/view12433430
-karty obrazkowe- członkowie rodziny
Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b