Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
12

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Dzień Pluszowego Misia. Więcej materiału dostępne na stronie szkoły. https://www.zskonopiska.pl/erasmus/ka1/2312-clil-w-edukacji-wczesnoszkolnej.html
 Pobierz (docx, 760,9 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja plastyczna/ Edukacja społeczna

Czas

45 min

Temat

Dzień Pluszowego Misia

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozumienie słuchanej piosenki (bajki)

- rozpoznawanie części ciała,

- rozpoznawanie pisemnych form nazw w języku angielskim: nose, legs, ears, belly, eses, mouth, arms,

- budowanie krótkich zdań o swoim misiu

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać części ciała,

- rozpoznawać pisemne formy ww. nazw części ciała w języku angielskim,

- budować krótkie zdania

- stosować się do poleceń

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Opisanie misia- jego części ciała, koloru, wielkości.

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

nose, legs, ears, belly, eses, mouth, arms, big , small, brown, yellow, red, black, blue, green, beautiful, teddy bear

Zwroty/ struktury językowe:

- have got (mieć)/ I have got….

- I love …

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show your picture

- Let’s sing the song !

- Let’s watch the film !

- What is this? (co to jest?) , What colour is it? (Jakiego to jest koloru?) Is it big? (czy jest duże?), Is it small? (czy jest małe?)

- Do you like your Teddy Bear?

Metoda CLIL podczas zajęć.

- bajka : https://youtu.be/T84dax2MDPg

- piosenki - https://youtu.be/666UZRBO5q8

- kartki z nazwami części ciała w języku angielskim

- książki o misiach w języku angielskim

- plansza z misiem – załącznik 1

Zał.1 Plansza misia.

nose

eyes

ears

belly

legs

arms

mouth

Teddy Bear

Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b