Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.
Przygotowała: mgr Edyta Walentek
Przedmiot
Edukacja plastyczna/ Edukacja społeczna
Czas
45 min
Temat
Dzień Pluszowego Misia
Cele nauczania
- rozumienie poleceń,
- rozumienie słuchanej piosenki (bajki)
- rozpoznawanie części ciała,
- rozpoznawanie pisemnych form nazw w języku angielskim: nose, legs, ears, belly, eses, mouth, arms,
- budowanie krótkich zdań o swoim misiu
Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia
Uczniowie będą potrafili:
- rozpoznawać i nazywać części ciała,
- rozpoznawać pisemne formy ww. nazw części ciała w języku angielskim,
- budować krótkie zdania
- stosować się do poleceń
Umiejętności poznawcze
Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.
Funkcje językowe
Opisanie misia- jego części ciała, koloru, wielkości.
Kluczowe słownictwo i zwroty.
Słownictwo:
nose, legs, ears, belly, eses, mouth, arms, big , small, brown, yellow, red, black, blue, green, beautiful, teddy bear
Zwroty/ struktury językowe:
- have got (mieć)/ I have got….
- I love …
- Hello everyone/ Let’s start !
- Good, fine, well done, great, very good
- Show your picture
- Let’s sing the song !
- Let’s watch the film !
- What is this? (co to jest?) , What colour is it? (Jakiego to jest koloru?) Is it big? (czy jest duże?), Is it small? (czy jest małe?)
- Do you like your Teddy Bear?
Metoda CLIL podczas zajęć.
- bajka : https://youtu.be/T84dax2MDPg
- piosenki - https://youtu.be/666UZRBO5q8
- kartki z nazwami części ciała w języku angielskim
- książki o misiach w języku angielskim
- plansza z misiem – załącznik 1
Zał.1 Plansza misia.
nose
eyes
ears
belly
legs
arms
mouth
Teddy Bear
Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b