Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
6

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

W cztery strony Polski. Więcej materiału dostępne na stronie szkoły. https://www.zskonopiska.pl/erasmus/ka1/2312-clil-w-edukacji-wczesnoszkolnej.html
 Pobierz (docx, 461,8 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja przyrodnicza

Czas

45 min

Temat

W cztery strony Polski.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- słucha z uwagą piosenkę,

- rozpoznawanie kierunki geograficzne,

- rozpoznawanie pisemnych form nazw w języku angielskim:

mountains, river, sea, east, west, north, south,

- budowanie krótkich zdań : To jest morze, rzeka…

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać i nazywać kierunki geograficzne

- rozpoznawać pisemne formy ww. nazw kierunków geograficznych, oraz wyrazów rzeka, morze, góry w języku angielskim,

- budować krótkie zdania,

- stosować się do poleceń,

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Wskazywanie kierunków geograficznych w języku angielskim.

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

mountains, river, sea, east, west, north, south ,

Zwroty/ struktury językowe:

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show your picture.

- Let’s listen a song !

- What is this? (co to jest?), It’s a river/sea…, What colour is it? (Jakiego to jest koloru?)

Metoda CLIL podczas zajęć.

- piosenki - https://youtu.be/6Due3L2QeQM

- kartki z nazwami kierunków świata w języku angielskim

- kartki z napisem w języku angielskim : sea (morze), river (rzeka), mountains (góry)

Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b