Dodaj publikację
Autor
Edyta Walentek
Data publikacji
2022-11-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
10

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Utrwalenie pojęcia – czasownik. Czasownik – verb. https://www.zskonopiska.pl/erasmus/ka1/2312-clil-w-edukacji-wczesnoszkolnej.html
 Pobierz (docx, 721,3 KB)

Podgląd treści

Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.

Przygotowała: mgr Edyta Walentek

Przedmiot

Edukacja przyrodnicza

Czas

45 min

Temat

Utrwalenie pojęcia – czasownik.

Czasownik – verb.

Cele nauczania

- rozumienie poleceń,

- rozpoznawanie części mowy: czasownik

- rozpoznawanie pisemnych form nazw w języku angielskim:

run, swim, sit, read, write, walk, play, dance, jump, wave

- budowanie krótkich zdań – I like play with my sister.

- uczniowie słuchają i rozumieją tekst piosenki

Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia

Uczniowie będą potrafili:

- rozpoznawać pisemne formy ww. czasowników w języku angielskim,

- budować krótkie zdania

- stosować się do poleceń

- rozumie tekst piosenki i wykonuje polecenia

Umiejętności poznawcze

Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.

Funkcje językowe

Rozpoznawanie części mowy – czasownik.

Kluczowe słownictwo i zwroty.

Słownictwo:

run, swim, sit, read, write, walk, play, dance, jump, wave

liczebniki od 1do 10 ( one – ten)

Zwroty/ struktury językowe:

- Hello everyone/ Let’s start !

- Good, fine, well done, great, very good

- Show me, what you did?

- Let’s sing the song !

- Here you are.

- Clean your tables.

- Today we are going to talk about….acctivity/ verb

Metoda CLIL podczas zajęć.

- piosenki - https://youtu.be/l4WNrvVjiTw

- karty obrazkowe i podpisy (flash cards)

- gry na platformie LearningApps https://learningapps.org/view11890130

https://learningapps.org/view11890312

https://learningapps.org/view9735673

Ćwiczenie

/TPR- metoda reagowania całym ciałem/

Uczeń losuje kartę obrazkową z czynnością. Zadaniem uczniów jest odgadnąć jaką czynność uczeń pokazuje. Gdy odgadną, uczeń daje polecenie klasie np. „jump two times”

Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b